sobota 11. augusta 2012

Makeup- Simply I

Vlastním slušnú zbierku líčidiel. Nie všetky kúsky sú TOP značky,ale ja si nepotrpím. I keď by som túžila aspoň po rúži M.A.C. , či paletke NAKED. Snáď raz... Ale o inom som chcela :o)  Človek by si myslel,že čím viac maľovátok má-tým je maľovanie lahšie. U mňa je to presne opačne. Najprv som nabudená čo všetko si s mojimi farbičkami vykúzlim,no potom zistím,že tie výrazné a krikľavé farby sa mi aj tak nebudú hodiť k oblečeniu,al. celkovému štýlu. Preto sem pridávam tento príspevok. Lebo sa chcem s vami podeliť ktoré líčenie volím najčastejšie a dá sa povedať,že ho mám asi aj najradšej. Nedá sa ním asi nič pokaziť a úplne vystihuje mňa-ako takú... Neviem či chápete čo tým myslím-proste cítim sa sama sebou.




Tak? Páči? 
Ja verím že áno ;o)

2 komentáre:

  1. ...jednoduché, a zvýrazňuje Ti črty...! Presne chápem, čo myslíš.:)Ja sa na deň líčim podobne,.. obočie, vrchná očná linka, make up, korektor, akurát umelé riasy len príležitostne a farba rúžu skôr doružova... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem,a som rada že máme niečo spoločné. ;o)a umelé riasy ani ja vždy nenosím

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre