štvrtok 30. augusta 2012

Party LooK x2

Dnešný príspevok som sa rozhodla ukázať vám párty look. A to nie jeden,ale hneď dva :) . V komentároch sa niektoré dievčatá vyjadrili,že majú radšej farebné líčenia. Tak to jedno farebnejšie určite je a to druhé... má tiež svoju farebnosť :D  Ale nie. Viete čo...radšej sem už hádžem fotky :P Dnes sa mi neste moc písať(snáď mi to prepáčite)

                                     FuNkY LoOk                                               









  Dark Look 




Nechcelo sa mi  fotiť všekty ,,pakšamenty,, kt. som použila,ale na vyžiadanie-nieje problém produkty doplniť. Dúfam že som vás na najbližšiu párty aspoň trošku inšpirovala.
Cmuuuk
  

6 komentárov:

  1. waw, to druhé sa mi páči,milujem smokey líčenie a fialovú zvlášť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja ako bojovnicka za farebny makeup musim povedat že viac mi reže prvy... :o)) ale super su oba

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne, tentokrát sa mi viac páči ten tmavší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To druhé nemá chybu! A zaujímalo by ma, aký si použila tieň ten kovový modrý? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre