utorok 26. februára 2013

Video tutoriál na obočie

Ahojky. Pred časom mi jedna kamarátka písala,že sa vie pekne nalíčiť,no má veľký problém s úpravou obočia. Žije v Čechách a v blízku dobu má prísť na Slovensko. Prosila ma,či by som jej obočie neupravila,lebo to moje sa jej veľmi páči. Tak som to vymyslela jednoduchšie. Nech už majú osoh aj iné dievčatá. Ona súhlasila a tak som spracovala video o úprave môjho obočia. Viem že je toho na youtube kopec,ale ja používam pomôcky na líčenie z našich drogérií/eshopov a nie predražené,takže si ich môže dovoliť väčšina z nás :)
P.S.1->Vopred sa ospravedlňujem za miestami horšiu kvalitu.
P.S.2-> Mám prirodzene jedno obočie vyššie a druhé nižšie(uvidíte vo videu) :/
Príjemné sledovanie.







8 komentárov:

  1. super pracicka :)
    aj ja mam jedno obocie ine ako to druhe :D ale to asi kazdy :O)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu tužku od Essence také vlastním, moc mi vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som s ňou veľmi spokojná. A ešte tento odtieň je úplne skvelý...

      Odstrániť
  3. S obočím docela bojuju. ;-) Přinesla jsi nám bezva inspiraci.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada,keď mi ktokolkvek napise ze som mu pomohla. ;o)

      Odstrániť

Moje milé komentáre