utorok 19. februára 2013

Recenzia na L´oreal bázu,Catrice penový a 24 hodinový mejkap

Vítam vás pri dnešnej recenzii.Najviac ste si ju žiadali na podkladovú bázu od L´orealu.Keďže som stručný opisovateľ všetkého čo recenzujem,prihadzujem sem aj mejkapy Catrice Matt Mousse(penový) a Perfect Resist 24h.
 Začnem podkladovou bázou L´oreal STUDIO SECRET professional



Pravdupovediac,zaujímam sa o podkladové bázy,no túto som akosi v drogériach prehliadala.Až kým mi ju nedoniesla kamarátka,ktorú som ňou líčila a následne mi ju nechala.Úplne novú(teda s jediným použitím na jej tvár).Potom som ju už testovala ja. Moje skúsenosti s ňou:
+má jemnunkú až hodvábnu konzistenciu
+ľahko sa rozotiera na tvár
+nespotrebujete toľko mejkapu ako pri bežnom líčení
+mejkap na báze dlho vydrží,samozrejme s púdrom(keďže mám zmiešanú pleť s T-zónou,viem o čom píšem)-bez následného prepudrovávania

-malé balenie s vysokou cenou (záleží kde bázu kupujete,od 13€)
-po rozotrení miestami zostávajú kvázi žmolky(neviem čím to je spôsobené,ale mne to dosť vadí)
-balenie,do ktorého sa chodí prstami,nie každej sadne,ale takto zas máte istotu dokonalého vypoužívania,pri pumpičke to nehrozí :P

Báza sa veľmi ťažko fotí,lebo pri nanášaní ju skoro nevidno...

***

Ďalej chcem predstaviť Catrice MATT MOUSSE makeup


Jedná sa o penový mejkap.Keďže som už predtým jeden mala,prišiel mi aj tento taký istý.Práca s penovým mejkapom nieje vždy najľahšia,preto vám zhrniem pár bodov ako to robím ja.
*penové m.sú celkovo ,,suchšie,, preto sa pred nanášaním jemne nakrémujem a čakám na dôkladné vsiaknutie krému
*sú vhodné skôr pre zmiešaný a mastný typ pleti a určené asi skôr na leto
*nanášam ho výlučne prstami a rozotieram a rozotieram-pekne dostratena...
*nie vždy treba po ňom púdrovať,počas dňa však určite áno
*treba si poriadne vybrať správnu farbu,prídu tmavšie ako mejkapy nepenové(testuje medzi prechodom tvár-krk,ten odtieň ktorý dokonale splynie s vašou pleťou,je ten správny)
*výdrž obstojná
*cena ?
*podľa mňa nieje vhodný na problematickú pleť,lebo kritické miesta môže ešte zvýrazniť

***

No a nakoniec Catrice PERFECT RESIST makeup


Neviem ako vy,ale ja keď vidím mejkap označený číslom 24 a písmenkom h.,len sa užgrniem :D
Žiaden na svete podľa mňa nevydrží na pokožke bez zmeny 24hodín!
A už vôbec nie na mojej.S týmto mejkapom som sa tiež musela učiť narábať a aj k nemu zhrniem pár bodov:
*je vhodnejší na suchší typ pleti,keďže je mastnejšej štruktúry
*ja s mojím (zmiešaným) typom pleti sa pred nanesením nekrémujem
*na nanášanie používam len prsty,štetcom ho proste nezapracujete tak dokonale ako prstami
*pekne vonia
*dosť rýchlo sa na pokožke ,,stráca,, čo je škoda na 24h.mejkap :)
*praktické a hygienické balenie v pumpičke
*cena viac ako 6 €


***
Toľko moje postrehy,dúfam že bol príspevok nápomocný pri vašom ďalšom nákupe.
Ak máte s niektorým produktom skúsenosti,budem rada ak mi napíšete,či ste s ním spokojná.
Krásny deň 
LiJa




1 komentár:

Moje milé komentáre