sobota 11. augusta 2012

Arabic eye

Arabské veci nemusím :D Priečia sa mi arabský muži,arabské jedlá,arabský životný štýl,arabská krajina. Jediné čo možem je arabský mejkap. Hlavne ten,čo vyčarujú tým (povačšine) škaredým ženám v deň ich svadby a zrazu vyzerajú ako princezné... a tie šaty...a náušnice...a a a...proste toto sa mi veľmi páči. Áno páči sa mi to,že je to tak mooooooc vyčačkané. Tiež by som to raz chcela mať na sebe(samozrejme bez araba na krku  :P ). V jeden deň ma proste chytil amok a musela som si nalíčiť aspoň jedno oko. A vyšlo z toho toto:




Už presne neviem aký obrázok mi bol inšpiráciou,neviem ho nájsť. Nevadí. Aj tak vám priložím pár obrázkov skutočných arabských neviest. Tak sa mozete nimi inšpirovať:  





4 komentáre:

  1. Ahoj, chcela by si na Slovensku obchod s MAC kozmetikou? Ak áno, tak daj prosím like na stránku:

    http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia

    Ak poznáš nejaké kamarátky (slovenky), ktoré by MAC tiež na Slovensku chceli, tak to pošli ďalej. Máme šancu uspieť, ak nás bude dosť!

    P.S.: A prosím, neber to ako reklamu, ale ako pozvanie, naša stránka sa len rozbieha :)
    P.S.2: Fíha, zaujímavé líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojček :) neberiem to vobec ako reklamu... a samozrejme,ze M.A.C. na Slovensku by som brala. Super nápad! P.S. som rada,že líčenie sa páči

      Odstrániť

Moje milé komentáre