pondelok 20. augusta 2012

Mejkap do súťaže e.l.f.

Včera skončila súťaž s e.l.f.om. Keďže sa o líčenie intenzívne zaujímam a dokonca sa ním aj príležitostne živím,jasne že som sa do súťaže zapojila. Na svoj výtvor som aj patrične hrdá a do každej súťaže s líčenm sa zapájam s radosťou,zodpovedne a všetko čo stvorím vychádza z mojho vnútra. Každá súťažiaca naberá niekde inšpiráciu-bez toho to nejde. Aj ja si vždy pozriem pár lookov pred tým ako sa do toho pustím,no vždy tam dám niečo svoje,niečo originálne. Včera o mne jedna ,,zlatá,, dievčinka napísala,že som svoj súťažný LOOK okopírovala od jednej známej slovenskej (mojej veľmi obľúbenej) bloggerky. Tak som si naklikala tu fotku a poviem vám,že reálne by som od nej jedine mohla prebrať tú ofinku. Ale kto sa do líčenia a vizáže aspoň trošku rozumie,takúto blbosť proste netrepne. Mala som totiž na hlave šatku,vypnuté vlasy,iný rúž,proste celé to bolo iné... nevadí...vždy sa najviac ozýva ten čo h..... vie. Ale vrátim sa ešte k samotnej súťaži a k jej téme. Téma: "Moje obľúbené líčenie s kozmetikou elf".
Z mojej strany bola téma pochopená tak,že každá súťažiaca musí byť nalíčená dekoratívkou výlučne od e.l.f.u. Skutočnosť však bola iná. Alebo som to ja zle pochopila... čo už. Ale s víťazkou som aj tak spokojná :o)  Všetky fotografie zo súťaže si možete pozrieť tu


                                                Moja súťažná fotografia


Zúčastnili ste sa aj vy tejto súťaže? Boli ste s jej priebehom a hodnotením spokojné? Budem rada ak sa so mnou podelíte o svoje názory. Cmuk

5 komentárov:

  1. Ahoj, ja som sa zapojila a s priebehom súťaže som bola spokojná, akurát hodnotenie je veľmi subjektívna vec a aj keď na jednej strane chápem, že každý zvíťaziť nemôže, niektoré bodovania ma prinajmenšom prekvapili. Víťazka sa mi páči! Mala som však viac favoritiek, vrátane teba...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa tiež na livechate vyjadrila k tomu "kopirovaniu"... no nerobila by som si ťažku hlavu z toho janka... líčenie si mala pekné a patrila si k mojim favoritkam, dokonca ked bolo vyhodnocovanie sutaze tak som bola online a stale som sa chodila pozerat aj na tvoju fotku bola som zvedava na hodnotenie :D mozno si zaregistrovala, neviem od kedy si bola na chate so mnou :o) tak či tak, je to pinup ličenie a tie su stale všetky na jedno kopyto, rovnako ako dymove, nude a neviem jake ved o to ide o tie charakteristicke vlastnosti...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to som chcela napísať k tej slečne a jej vyjadreniu, že šlo o kopírovanie. veď čo môže na pin-up ešte prekvapiť? základ je linka a červený rúž, veľa obmien sa už urobiť nedá.
      mala si to fakt krásne, na blogu som vyjadrila obdiv všeobecne ku skvelým prevedeniam tohto štýlu :)

      Odstrániť
  3. aj ja som sa chcela zúčastniť len som si si to líčenie nechávala na nedeľu, až som to totálne prepásla :( ale aj tak si mala podľa mňa vyhrať ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby ďakujem vám pekne,ste zlaté a Tereske chcem touto cestou ešte raz poblahoželať ;o) no a moja chyba-mala som si vybrať iný štýl líčenia :D

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre