streda 31. októbra 2012

Mojich TOP 10 rúžov

Servuste holky  ;)
Dávno som neprispela nejakou recenziou,tak sa to dnes pokúsim napraviť.Odkedy sa intenzívnejšie zaujímam o líčenie,nazbierala sa mi celkom slušná zbierka rúžov. Rúže mám celkovo radšej ako lesky. Nevysušujú mi tak pery,majú intenzívnejšie farby a teraz do zimy sa hodia(pokiaľ si ich neotriete do šálika :D).Zostavila som taký moj ToP výber z mojich najobľúbenejších rúžov. Tak ich postupne predstavím.

1. Rúž na pery Beautycycle (odtieň SEASHELL) 13,38€
Dostanete kúpiť->cez internet



+jemná,nevtieravá shimmerová farba vhodná na každodenné nosenie-používam ho niekedy aj namiesto balzamu
+veľmi príjemny a jemnučký na perách
+nevadí mi jeho príchuť
+kvalitné balenie s kvalitným uzatváraním
+obstojná výdrž

-nie tak známa značka,no na SK dostupná
-dosť vysoká cena
8/10b

***

2.Rúž na pery NYX round lispstick (odtieň POWER 629) 3,08€
Dostanete kúpiť->cez internet


+krásna fialková farba(bez shimmeru)
+dobrá hydratácia
+taktiež príjemný a ľahučký
+Nízka cena

-dosť nekvalitný obal(pri páde sa jeho časti rozletia na všetky svetové strany)
-tým že je mastnejší,trochu na perác prúžkuje(pomože vám 1x krát naniesť,otrieť do vreckovky a znovu naniesť)
7/10b

***

3.Rúž na pery Golden Rose(odtieň č.205) tento druh sa už nepredáva,ale cena cca do 3€
Dostanete kúpiť->v obchodných centrách majú svoj stánok


+nenápadná NUDE farba
+krémová konzistencia
+dobrá hydratácia
+prijateľná cena

-nízka výdrž
-nekvalitný,ľahko rozbitný obal
6/10b

***
4.Rúž Estée Lauder(odtieň č.16 CANDY SHIMMER) 6,31€-ebay
Dostanete kúpiť->cez internet


+opäť príjemne zloženie
+krásny elegantný a kvalitný obal
+obstojná výdrž
+mňamková voňa a chuť

-farba ktorá nesadne každej
9/10b

***

5.Rúž Flormar Long wearing(odtieň L14) cca 4,50€
Dostanete kúpiť->v ochodných centrách majú svoj stánok

                                      

                                                              +milujem rúže od Flormaru
                                                              +veľký výber farieb
                                                              +perfektné sýte krytie
                                                              +sýte farby
                                                              +kvalitný obal
                                                              +skvelá výdrž
                                                              +kvalita za dobrú cenu
                                                              +príjemná voňa

                                                             -žiadne
                                                                  10/10b

                                                                      ***

6.Rúž Flormar SUPERSHINE (odtieň 521) popis totožný s predchádzajúcim,viď vyššie

                                      

                                                                              ***

7.Rúž Flormar SELECTION (odtieň 06) popis viď vyššie

                                      

                                                                              ***

8.Rúž MUA make up academy (odtieň č.3) 1,24€
 Dostanete kúpiť-> cez internet

+dobré krytie
+obstojná výdrž
+nízka cena
+pekný obal
+i keď nieje dostupný na SK,pomerne ľahko sa k nemu dostať :)

-ťažký výber farieb cez internet
9/10b

                             
***

9.Rúž na pery CCUK(odtieň 202) 1,89€
Dostanete kúpiť->v 101 drogérii

                                      
+jemná farba
+vhodný na každodenné používanie,aj namiesto balzamu

-otrasný obal
-nízka výdrž
5/10b

***

10.Rúž e.l.f. lipstick (odtieň SEDUCTIVE) 1,79€
Dostať kúpiť->cez internet



+veľmi dobrý rúž s vysokým krytím
+dlhotrvajúca farba
+pekný a kvalitný obal
+nízka cena

-malý výber farieb
9/10b

Tak dúfam že som vás neunudila a vydržali ste to čítať až sem :)
Jeden z týchto mojich TOP rúžov sa mi stratil a neviem ho nájsť :( ,tak som ho musela doplniť tým,čo má najhoršie hodnotenie :P
Budem rada ak sa so mnou podelíte o váš NAJ rúž.
Majte pekný večer,ja utekám pozerať MzN :)
PaPa






14 komentárov:

  1. Nad Flormarom rozmýšľam už pekne dlho. Nad rúžmi aj nad inou kozmetiou ako sú laky. Lebo mám len tie a s tými som spoko. Ako vidím mám ísť do toho :)A pekný článok. Som rada, že niesom jediný blázon rúžový :)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá :) ja mám dobrú skúsenosť aj s quatro tienikmi,tiež sú perfektné a hlavne krásne farebné.Ja mám flormar strašne rada.Verím že ulahodí aj tebe ;)

      Odstrániť
    2. A glitre nejaké majú? Máš odskúšané?

      Odstrániť
    3. Tak naposledy som tam nakupovala pekne dávno a vtedy nemali,noo možno dnes už niečo také majú.V tomto ti neporadím :/ Musíš sa len presvedčiť sama ;o)

      Odstrániť
  2. tie flormary vyzerajú dobre! ja som tiež rúžový maniak :D nikdy ich nemám dosť, žiaľ, nie všetky farby mi pristanú, som dosť obmedzená na také tlmené farby, nič "svietiace" :( z tých svojich mám rada najnovší catrice ultimate shine- simply rosewood, ktorý sa sťahuje z predaja (takže je to zas môj prvý a posledný exemplár- na toto ja mám stále "šťastie")

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :( no vidíš-keď konečne človek nájde čo mu sadne...
      Inak rúže od Catrice som toľko krát držala v ruke,len som si povedala že NIE-najprv vypotrebujem tie čo mám. A zatial sa mi to celkom darí,i keď s ťažkým srdcom chodím okolo ich stojana a ešte keď sú teraz v akcii :P

      Odstrániť
  3. ten druhý najúžasnejší z najúžasnejších rúžov na svete;) hneď by som ho brala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho milujem.Len naozaj škoda že na SK NYXu niet.CEz tú babu,čo som si objednávala s tým už nerobí :/

      Odstrániť
  4. Super článok :) Ja mám rada rúže od Catrice a aj od Essence, tie sú ako také farbiace balzamy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;o) som rada že zaujal. Ja s essence skúsenosti nemám a po Catrice neustále poškuľujem :D tie sami zdajú dosť dobré.

      Odstrániť
  5. Tak tie flormal ruže vyzera fakt super!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak pri najbližšej Giveaway dám rúž Flormar ako cenu nr.1. Naozaj stoja za vyskúšanie.

      Odstrániť
  6. diky za koment na mojom blogu. chlapi su dakedy strasni :)
    pekne ruze :)
    pod na giveaway
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre