pondelok 27. augusta 2012

7 0 sukien mala...

Rada klikám po ebay. Dajú sa tam zohnať super veci,častokrát aj za super ceny. Mojou najobľúbenejšou záležitosťou sú oblečenie a kozmetika,niekedy aj elektro(kulmy,žehličky a pod.). Dnes sa chcem s vami podeliť o sukne. ...milujem sukne. Dokážem ich nosiť v každom ročnom období. Podľa mňa sú praktické,ženské,pohodlné a vedia zakryť aj čo-to kilečko alebo nepríjemný faldík :D  No a  tieto modely ma zaujali najviac. Hneď by som ich brala všeeetky.



Model č.1



                                                             
                                         Model č.2




                                       Model č.3




Model č.4



                                                                   
                                       Model č.5


                                                             
                                        Model č.6



Model č.7


Ktorý model najviac zaujal teba? Tiež má sukňa v tvojom šatníku čestné miesto,alebo volíš radšej iný druh oblečenia? Teším sa na tvoj názor. Pa

4 komentáre:

  1. jééé, nejvíce se mi líbí 2,3 a 6! jsou krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Číslo 5 žije! :-) Já mám na sukně zvláštní požadavky, takže jich moc nemám, jelikož je nikde nemůžu sehnat...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AHOJ, ZVU TEBE I TVÉ ČTENÁŘKY NA MOJÍ GIVEAWAY http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne :) aj ja každ deň blúdim po ebayi :D

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre