utorok 21. augusta 2012

5x NIE

Veci,ktoré nemám rada si jednoducho nekupujem. Určite ani vy-to je pochopiteľné. Ak však človek ešte niečo neskúsil a cíti nutkanie si to kúpiť,alebo dá na radu známeho jednoducho si tú vec kúpi. Predtým ako si idem niečo kúpiť, čo-to sa snažím o tom produkte zistiť. Najma z recenzíí. Potom prejdem na samotnú kúpu a ... testovanie. Bohužial našla som aj také produkty,ktoré by som v žiadnom prípade neodporučila. Možno vy s nimi máte dobré skúsenosti(chvalabohu). Nie som typ človeka,ktorý je na všetky produkty a prípravky citlivý. Ale čo je veľa to je veľa! Týchto 5 vecí mi teda absolútne nevyhovuje...
Produkt č.1: 

Odličovač alverde. 
Po nanesení  na oči ma nenormálne štípe. To štípanie je hrozné aj po určitej chvíľke. Vymenila som ho za Baleácky odličovač,ktorý je 100x hodnejší ako toto ,,štípadlo,,. Za mňa teda NIE!


Produkt č.2:
Bel odličovacie tampóny
V domnení,že si kupujem kvalitné a makkučké tampóny,ktoré boli ešte aj v akcii som sa teda veľmi zmýlila(asi preto boli v akcii). Keď si na tento tampón nanesiete odličovač a začnete prechádzať po oku... ty koki! Nenormále škrabú.Neviem čo to majú za zloženie,ale akoby tam sú také malé guličky-a tie nehorázne škrabú. Či to má byť peeling? No neviem. Ešte Clever tampóny sú hodnejšie-čo hodnejšie-neporovnateľné s týmito. Využijem icj jedine tak na odlakovanie nechtov.Jednoducho NIE!


Produkt č.3:
e.l.f. tekutá linka
Po zhliadnutí tohto produktu vo viacerých tutoriáloch som si ju okamžite objednala. Aj sa mi celkom páčila...  Až kým nenastalo...opuchnutie mojho pravého očného viečka. Najprv som si myslela že to určite nieje z tohto,no po 4 raze skúšania sa to potvrdilo.Letela okamžite do koša. Radšej si kúpte tú e.l.f, krémovú al. essence-tá je úžasná. Ale táto NIE!


Produkt č.4:
Rimmel maskara
Nepatrím k tým šťastným dievčatám,ktoré dostali do vienka krásne mihalničky :). Preto skúšam stále iné druhy a značky maskár. Ale táto proste k mojim favoritkám nepatrí. Jediné čo dokázala,bolo zafarbenie rias na čierno.Normálne že Miss Sporty je lepšia.Alebo Maybelline. Takže NIE!


Produkt č.5:
Gosh očné tiene
Tejto kozmetike som moc neprišla na chuť...Na to,aká je drahá-tak je podľa mňa dosť o ničom. Dokazom toho sú aj tieto tiene. Sú veeeľmi slabo pigmentované (no ešte tie modré) a po nanesení na viečko ich skoro nevidno. Aj e.l.f. tiene sú podľa mňa lepšie a viac pigmentované.Majú síce pekný obal so zrkadielkom,to áno,ale inak...bieda-NIE!

Máte skúsenosti s týmito vecičkami resp.s týmito značkami?

6 komentárov:

  1. ja tu špiralu zas milujem a jeden čas som použivala len ju ale potom somprešla na skušanie inych tak už asi tri roky som ju nemala doma....ked bduu peiazky nazvys zas si ju kupim k mojim ostatnym pokladikom....hold je to individualne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš...Ja po prvom nanesení som myslela že ju hodím do koša.Tiež nepatrila k najlacnejším. Mne proste nevyhovuje.

      Odstrániť
  2. Ten Gosh ma veľmi prekvapil! Ja mám zatiaľ s touto dekoratívkou len pozitívne skúsenosti, mala som aj trio tiene, lícenku, lesky, ceruzky a bola som vždy spokojná... Priznám sa, že spomínané balenie tieňov som neskúšala a veru sa im pozriem na zúbok pri najbližšej návšteve parfumérky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Goshu mám ešte aj lak na nechty a tiež s ním niesom spokojná. Možno tú ceruzku a pigmenty by som od nich brala. Ale toto nie-aspoň za mňa.

      Odstrániť
  3. Ten GOSH ma celkom prekvapil, lebo zatial som bola so všetkými produktam, väčšinou tienmi spokojná :) Inak od Elfu by som neodporučala ani tie kremove linky, lebo mi uplne ztvrdli asi po piatom použití, takže mám ich iba položené a nepouživam ich, zato gelove linky od essence su skvele :) Inak som rada že som objavila tvoj blog, je super, hned ta sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá linka od elfu je fakt somarina...ja som si ju tiež objednala s tým, že je super, ako som čítala na rôznych blogoch...ale ja s ňou neviem vôbec pracovať. .. asi pol cm zo začiatku je mäkká a zbytok tvrdý...a zle sa s ňou maľuje, zle sa ovláda a dlho schne...ja používam tekutú z oriflame z rady very me a tá je najlepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre