nedeľa 26. augusta 2012

ViVa gLAm MaKe Up

Ahojkajte :) Pri dnešnom líčení som hľadala nejakú inšpiráciu. No a kto može byť lepší model ako Lady GAGA... Nie nebojte sa. Toto líčenie nie také,ktorým sa tak rada zviditeľňuje. Asi preto že líčenie pochádza z dielne M.A.C. a GAGu si zaplatili len ako modelku (ešte šťastie). Chcela som vám nafotiť celý fotopostup,ale keďže som zistila že mám vybitý foťák-tak som ho hneď šibla nabíjať a ja som sa zatiaľ gehnila :D  Dúfam že výsledok sa bude páčiť. Inak-ešte jedna poznámka: toto líčenie nieje okopírované do posledného tieňa,takže sa naň pozerajte trošku s nadhľadom ;o)

Inspiration LOOK




My LOOK



Použité líčidlá



Legenda




Tiež sa rady inšpirujete celebritami pri líčemí? Ak áno,akými?

7 komentárov:

  1. veľmi pekné prevedenie! celebritami sa veľmi neinšpirujem, príde mi to dosť nezáživné, ešte možno katy perry.. oveľa radšej mám zahraničné blogerky, ktoré som spomenula v jednom článku nedávno na blogu, tie sa vedia s farbami pohrať, až je to neuveriteľné! a ešte mám rada modelky z kampaní, to je inšpirácia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem,tak ja mám tiež rada farebnejšie líčenia,ale toto ma zaujalo a veľmi sa mi zapáčilo. Len škoda že tým foťákom to nejde tak dobre odfotiť.V skutočnosti sú tie farby oveľa krajšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vemi pekne ličenie :) Rada sa inšpirujem celebritami ale skor takymi ktore maju farebne ličenia , lebo take ja najradšej..s hnedymi ma to nebavi až tak ako ked sa možem pohrať poriadne s farebnymi farbičkami :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor a nabudúce určite zvolím niečo strááášne farebné

      Odstrániť
  4. Krásne, tvoje prevedenie sa mi páči ešte viac :) Inak aj ja mám s týmto problém, že v skutočnosti sú farby omnoho krajšie ako na fotkách :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,si zlatá a teším sa že sa páči. No a ty máš teda super problém,mne to foťák vždy pohltí :/ aj keď je super svetlo

      Odstrániť

Moje milé komentáre