sobota 25. augusta 2012

Makeup za necelých 30€

Dnes tu nebudem obkecávať a prejdem rovno k mejkapu. Rozpísala som vám všetky použité produkty + aj koľko ten ktorý samotný stojí.




BB krém- 7€
e.l.f. bronzer- 4,09€
miss sporty maskara- 3,49€
e.l.f. korektor- 1,99€
e.l.f. rozjasňovač-1,99€
e.l.f. lesk na pery- 1,79€
e.l.f. púder-1,79€
e.l.f. očné tiene-1,79€
essence ceruzka na obočie-1,69€
miss sporty ceruzka na oči-1,19€
SPOLU                             28,6€
 
Výsledok:









Zdá sa vám veľa,utratiť toľko za šminky,alebo si doprajete niečo drahšie?

6 komentárov:

  1. Myslím, že každá z nás si dopraje z času na čas nejakú "drobnosť" do kozmetickej taštičky...:) Niekedy je za 2 eurá, niekedy za viac... :D Naozaj krásne tieňuješ oči, mohla by si aj nejaké videjko natočiť, aby sme to videli live... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár,veruže doprajeme-veď kozmetiky nikdy nieje dosť! :) a vieš že nad nejakým tutoriálom už veeeľmi dlho rozmýšľam,len ja som v takých veciach nie-moc zbehlá. Ale si mi dala ,,chrobáka do hlavy,, ;o)

      Odstrániť
  2. krásne si sa nalíčila :) Ja za kozmetiku utrácam rôzne, niekedy si doprajem aj niečo drahšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a kde si najčastejšie kupuješ kozmetiku? Ja si také lepšie značky zvyknem aj z ebayu-tam sa daju fakt perfiš nakupit,napr. sleek,nyx...

      Odstrániť
  3. takéto sumičky bežne aj 3 krát do mesiaca miniem :D a bola si ocenená na mojom blogu ;)

    http://julieknowshow.blogspot.sk/2012/08/blog-awards-liebster-blog.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teda,tak ty si ale prachatá... :D a ďakujem,je to od teba veľmi milé.Vážim si to

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre