štvrtok 30. augusta 2012

What´s new

Každú holku poteší keď má niečo nové. Či už si to zaobstará sama,alebo to dostane-vždy sa proste teší. Ja som jednu dostala,ostatok zaobstarala. Ale tešíííím ! Chcem sa o tie radosti podeliť aj s vami(snáď mi to nebudete mať za zlé). Prvou záležitosťou je kufrík. Keďže som už nejaký ten niekoľký rok HaiRsTyLiSTkOu :D -krásne to slovo,tento kufríček mi prišiel veľmi vhod. 

Tu je: 



                       
                           Pohľad dnu:



Vyberateľná priehradka:

Kúpený bol v Lidli,cena 5,99€
Už našiel svoje využitie na sponky a vlasové potreby.
Ale fantázii sa medze nekladú.Takže-choďte doň!



Ale prejdem ďalej. Určite nejednu z vás zaujíma líčenie.No a s ním je spojené množstvo vecíííí. A keď sa povie Zoeva-tak to je u mňa kvalitka. Takže mi prišlo pár vecičiek a som s nimi nadmieru spokojná.

Čo to len može byť?


Tajomstvo odhalené :D Momentálne sa teším z dvoch štetcov a primeru,ktorý je tak blahorečený inými bloggerkami. 


Zo Zoevy však už dva štetce vlastním a nakoľko som s nimi veľmi spokojná,pribudli jednoducho ďalšie.

No a tu ich máme-krásavice štetcové(i like it)

Aby som nezabudla zhrnúť-tieto 3 vecičky ma vyšli skoro na 20€ :O -áno!
Veľké mínus má u mňa poštovné-teda kuriérska služba,ktorej nacálujete 3,80€!!!
Preto je ekonomickejšie sa na objednávku zložiť s kamoškami,sestrami,tetami to je jedno...
Ale tak no nespravím si na sviatok radosť? Veď Jany je len raz v roku
Cmuuuk


4 komentáre:

  1. Skvely članok, inak od zoevy mam tiež nejake tie vecičky a som maximalne spokojna, primer je uplne užasny, len už mi dochadza tak musim si zas objednať do rezervy,a štetce samostatne si aj ja planujem kupiť..bola by som rada keby si napisala aj recenziu na tie štetce možno mi pomožeš pri vybere kedže neviem si vybrať z takeho vyberu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. janka supeeer a vychytavky v lidli su na nezaplatenie :D podkladovku sa chystam aj ja kupit idem konecne liiict nevestičku a jej kamosky dve moja premiera tešim sa :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baby dakujem,ste super a recenziu na stetce na zelanie urcite urobim a Terezke drzim palce pri liceni. Ale ty nevies nic pokazit-takze neeeni o com ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jój, ja som nedávno so Zoevou premiéru a veľmi sa z tejto značky vytešujem. Zajtra bude aj recenzia na moje štetčeky, teda kúpila som si rovno celú sadu na líčenie očí.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre