štvrtok 16. augusta 2012

3 nové úlovky Essence

Na Slovensku snáď už neexistuje babenka,ktorá by ešte nepočula o značke essence. Priznám sa,že ja tiež pri každej jednej návšteve DMky zablúdim k ich pultíku. Prečo asi? V prvom rade-povedzme si otvorene zaujme cenou. Ďalej sú to stále meniace sa novinky, na ktoré si veľa dievčat taktiež potrpí(must have). No a v neposlednom rade zujme aj farebnosť. Najma lakov na nechty. Veď to každá pozná...A ten pocit keď je niečo lacné ešte v zľave...To sa už nedá nekúpiť!!!  Ja som tak dnes tiež dopadla. Jedna z týchto vecičiek síce nebola v akcii,ale tak pri tej smiešnej cene... čert to ber :D
Tak vám tie veci postupne predstavím:  



, , Lesk na pery XXXL 19-Nude Candy

Lak na nechty 03-cookies and cream
cena-cca.0,70eur




Lesk na pery XXXL 19-Nude Candy
cena-cca.0,90eur




Lesk na pery XXXL 19-Nude Candy
cena-1,69eur



A takto to vyzerá pokope :P
Dúfam,že som mojou kúpou nabudila na nejaké tie úlovky aj vás a ak už náhodou nejaké máte,budem rada ak mi o nich dáte vedieť. A tiež či ste s nimi spokojné. 
Cmuk

2 komentáre:

  1. presne to mam aj ja :) lesk a tužka sú základom asi každej taštičky :) a keď sa to spojí so skvelou manikúrou ... dokonalý deň :) ďalšie 2 články asi spravím o essence lakoch ... tak ak máš záujem navštív ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vidis-tak vypredaje robia svoje... a vdaka tymto obycajnym vecickam som si fakt sprijemnila den. A dakujem za pozvanie,navstivim ;o)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre