štvrtok 21. februára 2013

NEtypické čelenky

Sú na trhu už peknú chvíľu. Podľahli im ženy,dievčatá,celebrity. Vymýšľajú sa v najrôznejších farbách,materiáloch. No podstata nosenia je vždy tá istá. Nasadiť okolo hlavy a vyraziť do ulíc. Verte mi,že budú na vás všetci oči nechávať...(viem z vlastnej skúsenosti). A viete čo sa mi na nej najviac páči? Ak sa niekam ponáhľate a nemáte veľa času na úpravu vlasov,tento doplnok vám ich tak ozdobí,že vaše natočené alebo rovné vlasy si už nikto ani nevšimne. Tým zas nechcem naznačiť,že môžme chodiť s mastnou hlavou :P
Dnes chcem predstaviť nádherné čelenky zo stránky http://www.asos.com/Women/ , ja síce od nich žiadnu nemám,no keď sa v blízkej dobe naštvem,jednu si z ich eshopu určite zadovážim! No ak chcete lacnejšiu variantu,skúste skočiť do Takko obchodu a nájdete niečo podľa vášho gusta aj tam. Ja mám od nich 3 kusy takýchto čeleniek z toho dve som použila aj vo svojich videách tu a tu . Teraz si však už vychutnajte obrazový materiál a krásne čelenky.

aj celebrity im podľahli


***

1.asos 33,71€


2.asos 10,79€


3.asos 20,23€


4.asos 20,23€


5.asos 20,23€


6.asos 8,09€


7.asos 20,23€


8.asos 13,49


9.asos 10,79€


10.asos 16,18€


11.asos 13,49€


12.asos 8,09€

Páči sa vám tento módny doplnok?
Objednávali ste už z asos.com a boli ste spokojné?

PaPa
LiJa





9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ja by som znosila úplne každučkú

      Odstrániť
    2. tak tomu ver,ze u mna by na stole len tak nestaaali :D fakt pekne kusky

      Odstrániť
  2. Ja som ich pozerala na Asose tak 3 roky dozadu, veľmi sa mi páčili. Ja mám jednu z New Yorkeru a jednu z Gate. Inak to čo ponúkajú na Asose s troškou zručnosti vytvoríš aj sama a ako som si všimla tvoríš rada. Reťaze na metre kúpiš aj v Baumaxe alebo stačí rozobrať niečo saršie na krk, čo už nenosíš + gumička do nohavíc. Určite nájdeš niečo aj na YouTube, náhodne som ráno videla ako robiť čelenky na vlasy!!! Fakt náhoda =D Tak som zvedavá či som Ťa do toho nahovorila =D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monika Krpelanová20. apríla 2014 o 10:43

    Neviete kde sa to dá kúpiť na internete?? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre