pondelok 23. júla 2012

Modern pin-up makeup

Vždy sa mi páčili veci z doby Marilyn Monroe. Hlavne líčenie a účesy. Ako dobre že sa to stále nosí... Síce je to ponímané už viac-menej v modernejšom duchu,no tie typické prvky sa nedajú asi ničím zameniť a pomýliť. Preto moje dnešné rozhodovanie o líčení nabralo takúto podobu-moderného pin-up mejkapu. O tom,či sa vám páči sa presvedčte samé... :o)
1.krok. Pod každé očné tiene používam podkladovú bázu,ako aj bielu NYX ceruzku Jumbo EYE pencil-milk






2.krok. Ďalej nasleduje nanášanie tieňov. Ja som sa rozhodla pre e.l.f.-odtieň brownstone. Aplikovala som ich podľa znázornených čísel a vytieňovala do plynulého prechodu. Radšej ´´rozmazávajte´´ dlhšie ako by tam mal zostať nepekný ,,sek´´.



3.krok. Vezmeme klasický štetec,alebo aplikátor očných tieňov a nanesieme farbu č.3 na celé pohyblivé viečko.





4.krok. Teraz nasleduje vytieňovanie spodného očného oblúka. Nie toho tesne pod okom,ale toho ešte trošku nižšie.Ako som znázornila na obrázku. Najlepšie vám to štetcom Pencil brush,ktorý presne nanesie a vytieňuje to,čo treba.




5.krok. Pomocou ďalšieho tzv. concealer štetca nanesieme bledý očný tieň tesne pod oko. Vznikne nám tým zaujímavý ,,efekt´´.






6.krok. Nasleduje to,čo sa mi na celom makeupe páči asi najviac. Farebná očná linka. Konkrétne tá moja je červenej farby. Šikmý štetec nasprejujeme e.l.f. sprejom a poriadne naň nanesieme červenú farbu. Tú pekne namaľujeme po celej dĺžke nášho krásnučkého očinka :oD. Asi takto:





7.krok.Vytočenie rias a následné nanesenie maskary. Ak máte rady umelé riasy,kľudne ich použite. Ja som ich v tomto prípade vynechala.
S použitou maskarou



8.krok. Celé líčenie zakončuje červený rúž. Po nanesení prvej vrstvy ho otlačte do papierovej vreckovky a ešte raz pery premaľujeme. 
Výsledok vyzerá takto:


Modern pin-up 

4 komentáre:

  1. Cervena linka je napadita, krasna a luxusna!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne ;) určite bude super aj v modrej al. fialovej farbe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super to vyzera ... toto je veľmi zaujímavý make-up ... červená linká 100 bodov

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre