sobota 14. júla 2012

Laky na nechty od e.l.f.

Áno áno áno-ja viem,už je to trápne,ale aj ja som podľahla tejto kozmetike. Ale ešte medzi prvými. Keď som na roznych videách s líčením videla že ju mnohé dievčatá používajú,skúsila som len tak do google vyťukať elfkozmetika.sk a div sa svete... vyšlo to! tak hor sa do nakupovania. E.l.f vecičiek mám doma už fajnú zbierku a preto som sa rozhodla vám postupne predstavovať jednotlivé produkty. Rozhodla som sa začať lakmi na nechty. Dnes už asi ani neexistuje babenka,ktorá ich nepoužíva. A povedzme si otvorene:lakov na nechty nikdy nieje dosť(aj keď ich máme plnú poličku). Dobre-to asi ale každá z nás vie a preto sa do toho hneď pustíme. Takže... TRAMTATATÁ... Predstavujem vám 4 odtiene (Bubble Gum Pink,Desert Haze,Lilac a Sunset).


A takto vyzerajú na nechtoch v dvoch vrstvách(jedna je určite málo)




Lak sa celkom dobre nanáša a aj výdrž je celkom obstojná.Mne aj tak ešte žiaden lak  nevydržal viac ako  3 dni.
 Hodnotenie: 6 /10 
Cena 2,49eur
Ak zvažujete kúpu,určite treba vyskúšať.

2 komentáre:

  1. Pekny blog :) A pekne predstavenie nasich lakov :)
    Na nasej stranke na FB z casu na cas zverejnujeme realne fotografie lakov priamo na nechtoch.
    Prajeme prijemne nakupovanie na www.elfkozmetika.sk :)
    Tim elf Slovensko

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. A vašu stránku na FB intenzívne sledujem. Veľmi sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre