streda 18. júla 2012

Flormar laky na nechty

Flormar kozmetiku mám celkovo rada. Vyhovuje mi ich kvalita a aj cena. Okrem lakov na nechty vlastním aj kúsky z dekoratívnej kozmetiky. No dnes bude reč o ich lakoch. Dnes vám predstavím 3 laky - z toho 2 farebné a 1 praskajúci. A keďže nemám rada dlhé obkecávačky,pusťme sa do toho.



Túto ružovú proste musíte mať! Je krásna,dlho vydrží a už v prvej vrstve obstojne kryje. Ja však vždy nanášam laky v dvoch al. troch vrstvách. Tento lak úplne postačuje naniesť 2x.Štetček je taký - akurát a naáša sa s ním dobre a celkom presne. Aby som však nezabudla, číslo tejto krásnej neónovo-ružovej farby je N008. Praskajúci lak je v čiernej farbe ak chcete označenie- G12.

Fotka s bleskom

Fotka bez blesku


Flormar 04- pekna koralová farba s jemným zlatistým shimmerom. Ten je však zachytiť na fotku skoro nemožné.

Fotka s bleskom


Fotka bez blesku

 Výber farieb je naozaj bohatý. Stačí si len vybrať. Každopádne za mňa áno. Dala by som mu 8/10 bodov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé komentáre