streda 26. septembra 2012

Pigmenty essence

Čakala som na ne dlho.V našej DMke ich doteraz nemajú :/  Tak som musela chodiť ,,poškuľovať,, do vačšieho mesta. Až konečne -tovar k dostaniu. Ááách ešteže máme po ruke Nitru. Hneď ako som sa dozvedela že ich tam konečne dostali,celá vytešená som sa po ne vybrala.No a teraz si vyber odtiene... Farebné-neutrálne...Dlho som sa rozhodovala.Nakoniec vyhrali tieto dva,s ktorými som vytvorila dnešný look. Priznám sa,že pigmentov nemám veľa-orem týchto dvoch mám ešte nejaké 3 od Ruby rose.Veľmi ich nepoužívam.Sú v zlatej a táto farba u mňa veľmi využitie nemá.
No chcem sa vrátiť k týmto pigmentom.Akože mne sa celkom páčia. Čakala som že budú trošku lacnejšie,nejak strašne neprášia a farby sú dosť intenzívne. Ja som si tú originál ich bázu nekúpila,verím svojej-osvedčenej(podklad zoeva+jumbo pencil NYX) a pigmenty bez problémov držia. Určite stoja za vyskúšanie.



***

***

***

***



                                      Pigmenty v odtieňoch 12-miss piggy lollipop a 06-WOW it´s orange



***


Vyskúšali ste už nejaký pigment od essence aj ty?
Ktorý odtieň ulahodil tebe?

2 komentáre:

  1. krásne ličenie :) u nas ich asi tiež ešte nemaju :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ĎAkujem :) a ja som ich dnes objavila už aj v našej DMke,tak možno máte aj vy

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre