utorok 4. septembra 2012

New

Zdravím vás :) Mám pre vás 2 dobré správy. Tá prvá-do konca týždňa by som chcela stihnúť to sľúbené videjko s líčením. Tá druhá-mám nové veci. Aj keď nie som zo všetkých úplne ,,PAF,,  nevadí... Aspoň zistíte,čo si nemáte kupovať.


                                                                 Toto sú ONI




Teraz ich postupne predstavím

Cien bezacetónový odlakovač
Super vecička z Lidlu.
Vezmete tampón,priložíte na dávkovač a stačíte nadol.Dávkovač vám sám nadávkuje potrebné množstvo.Ak sa vám máli,pumpnite viac krát. Odlakuje celkom fajne a rýchlo.Mne sa táto vecička páči.



Lak na nechty NYC 264
Táto farba mi hneď padla do oka.
Dobre kryje v dvoch vrstvách.Nevýhodou je dlhšie schnutie(pritom na fľaštičke má udané- quick dry :/  )
Ale inak sa dá.
V skutočnosti je menej ružový,takže sa nenechajte zviesť.
Ale mne sa aj tak páči.




Ďalší pán na holenie je nový lak na nechty od Essence.
Má nový štetček,hustejšiu konzistenciu a vačšie balenie.
Ja som si vybrala tento s trblietkami 103 space queen.Práca s ním sa mi celkom pozdáva.
Naniesla som ho na predchádzajúci NYC v dvoch vrstvách





Tak tento lak si dobre zapamatajte!
NEKUPOVAŤ!
V domnení že si konečne vytvorím krásnu a bezchybnú francúzsku manikúru som si ho zadovážila.Ale bol to omyl. VEĽKÝ omyl. Ani neviem či je chyba v tom laku,alebo v štetčeku...
Je to dačo otrasné!



Po tomto makeupe som už dlho túžila.
Vychvaľovali ho totiž mnohé bloggerky.
Ale čo ja viem...
Asi som zle trafila farbu. A na moj štýl je dosť hutný. Ale tak v zime bude možno ok.

 bez  a s makeupom



Balea odličovač je už moja obľúbená stálica.
Mám ho veľmi rada.


Tieto keksíčky z DMky sú pre tie,čo chcú zdravo maškrtiť. Sú síce v oddelení pre deti,ale no a čo?
Nikde nieje napísané,že si na nich nemožeme pomaškrtiť aj my. Sú z celozrnnej múky,prírodné,s vlakninou a čo je najdoležitejšie-bez rafinovaného bieleho hnusného cukru.
Chutia jemne sladko a je to mňamka. Jedla by som to na kiláááááááááá  :D


Ak sa chcete presvedčiť samé,odfotila som zloženie.

Tak a posledné zostávajú Cien šampón a Cien balzam na vlasy. Ešte som ich nestihla odskúšať,no po veľkých vychvaľovačkách som si ich aj ja zadovážila. Uvidíme. Potom dám určite vedieť. Som na ten efekt,čo zanechajú na mojich vlasoch veľmi zvedavá.Snáď milo prekvapia.

Máte aj vy odskúšaný aspoň jeden prípravok z tohto príspevku?


4 komentáre:

  1. Toľko noviniek! Páči sa mi NYC lak a už sa neviem dočkať toho videa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak raz za čas si človek musí doplniť sklad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobre rady :)) presne a vystizne a hlavne nie zdlhave :))

    pod na Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem :) ja nemusím dlhé články,nebaví ma to čítať

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre