sobota 1. septembra 2012

120 tieňová paleta

Krásny sobotný a zároveň aj sviatočný  dník. Keďže si nerada kupujem stále nové tiene,hlavne ak som ešte neminula tie staré,prinášam opať líčenie s touto paletkou(asi urobím nejaký seriál viacerých líčení s jednou paletou). A tak keď sa nám vonku ešte všetko pekne zelenie,zelenú som dnes naniesla aj na oko. Spodnú linku som obtiahla trošku rafinovanejšou červenou+čiernou a vyšlo z toho toto:



***

***

***
a jedna s efektom

***

použité tiene


Krásny zvyšok soboty prajem


7 komentárov:

  1. Krásne líčenie ako vždy Jani! Palec hore! A kedy bude to video? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si milá, no video popracujem na tom-slubujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne líčenie ... joooj ja sa už musím prepracovať k svoej vlastnej paletke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to sa teš :) najhoršie však je,keď si z toľkých tieňov nevieš ani poriadne vybrať a nakombinovať farby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne ličenie, uplne užasne ličiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa tiež páči, veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem baby je to od vás veľmi milé

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre