štvrtok 20. septembra 2012

In Love with Pink

Ružová... Niekým zbožňovaná,iným zatracovaná farba. Má mnoho odtieňov. Ja som prišla na chuť práve tejto. Páčia sa mi krikľavejšie farby. A nemusia sa  týkať výlučne ružovej :) I keď jesenné trendy diktujú niečo iné...No nie vždy sa dá riadiť každým výstrelkom. Ja sa riadim sebou. A mojou farebnosťou. Pestré farby mi dokážu neskutočne zlepšiť náladu. Milujete ich tiež?
Tento mejkap nezaberie veľa času,no pritom je veľmi nápaditý. Milé dievčatá,nech sa páči...




***
***

essence pigment-12 miss piggys lollipop


***
rúž supershine- flormar 521


***
laky nechty NYC (105 lights-camera-glitter) a flormar(N008)


***
***
***

***


Okrem iného mám ešte aj ružové baleríny,peňaženku,bundu,ponožky,šatku... :D sama sa divím koľko mám ružovej

5 komentárov:

  1. Ružová ti veľmi pristane...! :) Rúž od Flormar beriem ako super tip, zatiaľ som mala od nich laky, púder, bronzer a linku a so všetkým som bola veľmi spokojná, takže vyskúšam aj rúžik... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite skús,podľa mňa je to veľmi dobrá kozmetika a ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ruzova je moja a tebe tie vesele farby idu!!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Růžovou zrovna moc nemusím, ale nějaký pigment od essence mám v plánu si koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako-nieje to nič extra,ale treba vyskúšať.Možno tebe sadnú ;o)

      Odstrániť

Moje milé komentáre