sobota 15. septembra 2012

Make up s MUA paletkou

Ak ste ešte nepodľahli mánii s touto dekoratívkou,prichádzate o dosť... Ak neviete o čom je reč,tak vám dnes predstavujem paletku  značky MUA. Túto pomerne novú značku nejak dopodrobna nepoznám. Mne ide hlavne o ich produkty. A sú fakt veľmi dobré. Okrem tejto paletky vlastním ešte jednu a k tomu-keďže som milovníčkou rúžov,mám aj jeden rúž. Tieto výrobky som si objednala cez moju milovanú sestričku,ktorá donedávna pracovala v Anglicku. Takže som sa vyhla zdĺhavým platbám,čakaniu a ešte som aj čo-to ušetrila. Teda ja som veľmi ušetrila,keďže moja sestrenka mi to celé zaplatila. No nieje úžasná? :o*
Ale prejdem už k samotnej paletke. Máličko ju popíšem:



* Pripomína mi paletku zo SLEEKu
* Pigmentáciou ma milo prekvapila
* Odtieň-UNDRESSED
* Matné aj shimmerové farby
* Výborná výdrž
* Pekné,nevtieravé odtiene vhodné na denné i večerné líčenie
* Cena 4 £
* Skúste,naozaj sa vyplatí




No a  keď už som teda dostala takúto super vecičku,prinášam aj vzorové líčenie.
Je to moj vlastný výtvor. 
Čo naň vravíte?


***
***
***
***






Už najbližšie!
Predstavenie ďaľších produktov značky MUA+následné líčenie

13 komentárov:

  1. neskutočne krásne líčenie, už viem čo si mam kupiť v anglicku :) nevieš kde sa to tam predáva konkretne obchod ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne,paleka je z tejto stránky http://www.muastore.co.uk/index.php/eyes
      majú iba internetový obchod :o)

      Odstrániť
    2. Aha, no ja že je z nejakej drogerii, lebo som už niekde čitala že je normalne dostupna táto značka v drogériach..

      Odstrániť
  2. Paletka veru nevyzerá zle ale tvoje líčenie je úplne dokonalé! Fakt klobúk dole! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka je krásna a pred týždňom som aj ja z ich stánky objednala 3 paletky vrátane tejto, plus nejaké maličkosti... Už sa neviem dočkať, kedy mi dorazí! Líčenie je krásne a určite ho vyskúšam... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super makeup. to si ty? waw :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a ano som to ja,moje líčenie,mnou nafotene a spracovane :D

      Odstrániť
  5. to že sú tam aj matné aj trblietavé tiene je super a líčenie je krásne a ani tá cena nie je zlá

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre