nedeľa 2. septembra 2012

Galaxy nails

Dnes nepridám líčenie. Budú to nextíííky. A to nie hociaké. Ale vesmírne. Keď som ten postup uvidela,pomyslela som si že to vobec nieje náročné a zvládne to každá.Priznám sa,že mňa veľmi zdobenie nechtov nebaví-už len z toho dovodu že neviem obsedieť kým mi všetky tie farebné vrstvy uschnú. Potom,kým všetko dozdobíte a vyčačkáte to aj dosť dlho trvá. No radšej sa piplem s tým mejkapom. Ale tak keď ma dnes chytila muliGalaktická múza,musím sa teda o ňu s vami podeliť. Prikladám aj s fotopostupom.
Budete potrebovať:


-1x čierny,biely,ružovkastý al.hnedastý,biely,modrý,strieborný a top coat lak
-pinzetu
-hubku na makeup(odštipok z nej)
-špáradlo na zuby :D
-podložku na kvapkanie lakov(ja používam staré CD)
a vlastné prsty-samozrejme najlepšie aj s nechtami



Ako prvý nanesieme čierny lak v 2 vrstvách a necháme zaschnúť





Ďalej pokračujeme strieborným lakom.kt.kvapneme na CD a namočíme doň hubku




Naťupkujeme na čierny lak(podľa vlastnej fantázie)





Teraz kvapneme ružový lak a namočíme doň hubku



A opať ťupkáme



Nasleduje modrý lak a znova opakujeme ako v predošlých krokoch



                                                                         Asi takto



V predposlednom kroku použijeme ešte biely lak+špáradlo



A nanášame malé+vačšie bodočky



Nakoniec prelakujeme Top coatom a tramtadatá!
Vesmírne nechtíky sú hotové.


Tak čo? Pustíte sa do nich?
P.S. Budem rada,ak mi dáte návrhy a nápady na príspevky. Čo by vás zaujalo a o čom by ste si rady prečítali?

Peknú nedeľu všetkým


8 komentárov:

  1. supar nápad, páči sa mi,dostala som chuť to tak vyskášať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada že ťa to inšpirovalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekne :) Super inšpiracia !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juj-tak sa teším,že sa vám páči

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som práve na blogu dostala odpoveď, že ich radšej robiť nemám :-D to som tam dala jeden skúšobný :-D ja ich aj tak spravím, lebo to mám v pláne už dlho

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo-že ich nemáš robiť? Určite ich skús! Naživo je to oveľa krajšie ;o)

      Odstrániť
    2. haha, neviem, určite že je to naživo lepšie :-) ten jeden prst vyzerá smiešne v takom detaile. mne osobne sa páčia

      Odstrániť

Moje milé komentáre