štvrtok 6. septembra 2012

Ahojte :) Dnes som sem chcela konečne zavesiť moje prvé videjko. :( Moj foťák ale nechce,aby som vám ho sem dala. Nahráva totiž vo formáte MOV a nechce mi to zobrať do počítača a prehrať ho tam. Sťahovali sme všelijaké prehrávače a nič. :( Tak som sa tešila,lebo sa mi fakt celkom podarilo. No čo už... Netuším,či je chyba vo foťáku,v karte,v počítači,alebo v čom...
Káždopádne sem pridám aspoň fotky. Ak máte pre mňa nejakú radu,tak vám za ňu vopred ďakujem.

***


***
***

Pri líčení som použila podklad zoeva,nyx pencil milk,120paletu,linku essence a maskaru miss sporty

P.S. Dievčatá.Ktorým vadí moj blog,alebo sa vám nepáčia moje časté príspevky,proste ja ako taká,odstáňte si ma zo sledovania.
Lebo je podľa mňa detinské,robiť si na blogu posmech z toho,kedy-kde-čo-koľko príspevkov kto uverejní. Ja to sem nedávam aby som sa s niekým pretekala,robila ,,nútené,, príspevky ,ale preto že ma to baví.Neznášam čítať dlhé príspevky,tak ich urobím radšej častejšie a kratšie. Aj tak vačšinu zaujíma len líčenie a nie omáčky ako to vzniklo,či som mala dovolenku,čas alebo i.
Tiež sa mi nepáčia všeky blogy-tie jednoducho nenavštevujem.Bodka.Ale odcudzovať niekoho na základe nejakých milných predstáv... Príde mi to trošku pod úroveň.
A s tým videom sa budem snažiť niečo určite porobiť a dám ho sem. Ale asi nie už s týmto líčením.
Pekný večer

13 komentárov:

  1. Líčenie sa ti podarilo a teším sa na to ďalšie video :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a možno sa to podarí aj s týmto-moj drahý našiel sposob čo a ako...

      Odstrániť
  2. Perfektné líčenie, Jani! A z hlúpych ľudí si nič nerob, na svete je ich príliš veľa nato, aby sme sa im vyhli...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj si ma potešila,no vieš mňa to trápi,lebo ja blogerstvo nechcem brať ako nejakú súťaž kto je lepší... Ja si nemyslím že malujem najsamkrajšie na svete,no rada sa podelím o to čo ma baví a čo mám rada. A som rada keď sa páči.A keď mi tu necháte milý komentár. Neznášam závisť bŕŕŕŕ

      Odstrániť
  3. Krásne ličenie :) škoda, dufam že najdete chybu a potom tu už bude videii až až :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite chybu nájdeme a potom sem dám tolko videi,až to už nikoho nebude bavit pozerat :D

      Odstrániť
  4. úplne s tebou súhlasím s kratkymi a k veci príspevkami, ako len bla-bla-bla čítaš niekoľko minút a ho*no sa dozvieš,ja si veľmi rada pozriem všetky tvoje príspevky,pretože ma neunavujú ale zaujímajú :)
    myslím,že ta nemám v sledovateloch,ale pozývam Ta na moju givawaway pre všetkých!
    http://visagebyadriana.blogspot.sk/2012/09/giveaway-sanca-pre-vsetkych.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si veľmi milá-ďakujem a ďakujem aj za pozvanie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahojky. ked to tak citam, tak sa mi zda, ze mas vela anonymnych zlych komentarov. ja mam neustale nejake. a vzdy zo slovenska alebo ciech. nikdy nie v anglictine alebo v inom jazyku. folowerky a komentatorky su zavistlive baby. mozno maju menzes alebo nemaju chalana. vies jak sa to moze odzrkadlit na komentaroch...? uz som raz aj zablokovala anonymne komentare, lebo uz som toho mala fakt dost. taktiez som si pripravila taky post, ze by nanho tie hlupe kacky potrebovali synonymicky slovnik, ale nebudem si zahlcovat blog negativizmom. prajem ti pekny den a pevne nervy :)
    ps. tvoje prispevky nie su vobec caste. skor je ich podla mna malo. skus pridat tempo. a taktiez tiez neznasam dlhe prispevky. aj tak ich cita tak 30% ludi.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem,týmto komentom si ma povzbudila k dalsej praci. Bez ohladu na to,co sa komu paci al.nepaci. :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre