streda 19. septembra 2012

Dark RoManCe

Servuste :) Ako som minule sľúbila,uvádzam vám dnes do pozornosti moju druhú paletku očných tieňov od MUA kozmetiky. Samozrejme aj s líčením. Paletka má krásne farby a ja som od dobroty nevedela,ktoré farby mám skor použiť. Nakoniec vyhrali modro-fialové so štipkou zelenej. Tu je ochutnávka z mojej foto&makeup tvorby...




***





***




A nakoniec sa ešte musím pochváliť  novými lačikmi,najprv som si šla kúpiť len biely,no keď som zbadala ten trblietavý od NYCu...
A ešte bol aj v akcii...
Oba ma vyšli na 3evri


Pa



9 komentárov:

  1. jeeej,vcera sme mali rovnaky vkus,modra a fialova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej :) aj ja som si hneď na teba spomenula...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne ličenie, ta paletka je pekna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, to je krásně vystínované. Moc Ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá úžasně! Klobouk dolů!
    Zvu na giveaway o super legíny od Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Paletku mam z anglickej stranky http://www.muastore.co.uk/index.php/eyes/eye-shadow/palettes

      Odstrániť

Moje milé komentáre