utorok 16. októbra 2012

Stetcovy special

Pozdravujem vsetkych citatelov.
V dnesnom prispevku sa chcem povenovat a touto cestou vam predstavit moje sady stetcov.
Mozno uz nejake vlastnite a ak nie,verim ze vam tieto informacie budu napomocne vo vasom dalsom rozhodovani sa a naslednej kupe.
Ja som od stetcov zavisla...kupovala by som ich neustale...len skoda ze financie niesu neustale...
Kedze ich vlastnim pomerne dost,rozdelila som ich do 5.bodov podla znacky.

1. Prva sada je znacky Beautycycle.Tato znacka vam mozno vela nenapovie. Stetce sa daju kupit len cez internetovy obchod,alebo od cloveka-dealera,kt.s touto znackou pracuje.Paci sa mi puzdro v ktorom su ulozene.Je to prakticke,kazdy ma svoje miesto a na stetce sa vam neprasi.



Stetce su z prirodnych stetin{koza,ponik}. Trosku to povazujem za nevyhodu,lebo stetce pri nanasani produktu malicko ,,pichaju,, .

Cena sady je 15.95 eur
Hodnotenie 8/10b

A takto ich pouzivam ja

***

2. Zbierka stetcov od e.l.f.u. Do tychto stetcov som sa na prvy pohlad zamilovala. Nielen do ich ceny ale ked som videla ze sa s nimi licia mnohe dievcata vo videach,nevahala a okamzite som si par kusov objednala.Nakoniec z mojho dalsieho a dalsieho objednavania vznikla takato zbierka.

2 stetce mam po 2x {pre istotu}
Pri ich kupe ocakavajte,ze sa vam po prvom umyti zacnu odliepat rucky. Mne to problem nerobilo.Hravo som to vyriesila sekundakom. Vsetky e.l.f. stetce su zo syntetiky a su velmi jemnucke.

Stetce z rady essential a ako ich pouzivam ja.
Cena/ks 1.79 eur
Hodnotenie 7/10b


Stetce Glamour+moje pouzivanie
cena/ks 4.20 eur
7/10b

Stetce Studio
cena/ks 4.49 eur
7/10b

***

3.Stetce MAC. Ziadne fejky,ale ozajstny MAC. Kazda babenka ci uz lici len seba,ci aj inych prosto po nich tuzi. A bodaj by aj nie.Su naozaj uzasne. Ja ich mam priamo z Anglicka od sestry. Mozem povedat ze su uzasne,jemnucke a vyzeraju stale ako nove.

Tak tu su v plnej krase


Presnu cenu sem nenapisem,kedze sa lisi v zavislosti od velkosti stetca.
Na ich stranke sa vsak vsetky ceny dozviete.
Hodnotenie 9/10b[za tu vysoku cenu]

***

4.Zoeva stetce.Dalsia kvalitka na dosah,len o nieco lacnejsia.Uplne by som ich porovnala s vyssie uvedenym MACom.Len s rozdielom v cene a moznostou kupy aj na Slovensku. 

Ak chcete investovat do kvalitnejsich stetcov,urcite stavte na tie Zoevacke.


Cena sa opat lisi a nieje na kazdom stetci jednotna. Aktualne ceny sa opat dozviete na ich stranke.
Hodnotenie 10/10b

***

5.Zbierka stetcov roznych znaciek. Bolo by zbytocne rozdelovat kazdy z tychto stetcov do extra bodov.Tak som to zhrnula do jedneho.Aj tieto stetceky patria medzi moje oblubene a rada ich pouzivam.

Zlava-No name kabuki, Oriflame, Top choic, Avon, Essence, Parsa


Ceny vam nepoviem,lebo si ich nepamatam.
Hodnotenie 7-8/10b

***

Ak si myslite,ze moja zbierka je tymito kuskami konecna,tak sa mylite. Poskulujem este po Sigma stetcoch alebo od Pixiwoo.    
Dufam ze som vas tymto dlhym clankom nenudila.
Budem rada ak sa so mnou podelite o vasu zbierku stetcov.Mozno ich vlastnite viac ako ja alebo vlastnite kvalitnejsie kusky ako ja. 
PaPa








5 komentárov:

  1. http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/real-techniques-brushes_30.html#more

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/real-techniques-brushes.html#more

    Tu sú moje recenzie na štetce od pixiwoo. Tie MAC dosť chcem. A Sigma láka aj mňa :) Sme atom rovnako asi ako každá kozmetická maniačka! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za skvele tipy,tie stetce vyzeraju naozaj luxusne. TTeraz ich este viac chcem :D. Nuz co-zaciname setrit.

      Odstrániť
  2. Ja mám od ELF-u tiež dosť veľa štetcov, ale trochu ma pichajú, teda tie zo základnej rady. Teraz si chcem kúpiť sadu zo Zoevy, asi bambusovú. Inak tie MAC ti teda závidím :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mozno zalezi aj od citlivosti pokozky,mna tie na oci nepichaju,ale tie na celu tvar-na tie sa stazovali viacere dievcata. A Zoevu ti odporucam,mne sa tiez velmi pacia tie bambusove,su podla mna aj za skvelu cenu.

      Odstrániť

Moje milé komentáre