piatok 5. októbra 2012

Fresh green

Začal sa október. Azda každý, kto miluje teplo nechce zimu. Ani ja. Preto sa snažím všemožnými sposobmi nepripúšťať,že zlé a studené počasie sa pomaly blíži. Ach...ako neznášam keď už je skoro tma,daždivé a veterné dni,nízka teplota,naobliekaní ako hurky :D. Ďalej ani nechcem pokračovať... Ja viem že zima má svoje čaro,ale jediné čo ma v zie teší sú vianoce a nový rok. Ale keďže sa ešte tešíme z príjemných teplých dní,užime si to. Ja som si to včerajšie slniečko užila naplno,začo hovorí aj moje zelené líčenie.Možno vám bude pripadať až jarne,no tak som to cítila a takto to vzniklo.
Najskor som začala zelenou na nechtoch :)


***



A potom zelená dominovala aj v líčení :)

***

***

***

***


Aká farba v posledných dňoch ´´pohltila,, teba?


10 komentárov:

  1. Chutné nechtíky a farbičky, ktoré máš na očiach sú moje top! Okrem toho teraz frčím aj na olivovo a petrolejovo zelenej... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto som videla ešte včera na facebooku a dosť ma to očarilo, ten lako od NYC vyzerá ako od essencu z limitky Snow White /topper 03-Charming Prince./ ale pekne ti vyšlo to líčenie aj lakovanie, moja farba je v poslednej dobe tmavo modrá, čierna a hnedá :) neviem pomaly ani ako som došla k takýmto kombináciám ale tie tvoje sú ešte krajšie :) len tak ďalej

    natsnailart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne zladene :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. :) Dufam ze som v niecom inspirovala a dakujem za ňamkovy komentar :D

      Odstrániť
  5. Čo to máš za paletku? Celkom ma zaujala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. VD-je to paleta zn.Beauties factory,kuk http://www.zlavomat.sk/product/frame/1624-20-eur-za-profesionalnu-paletu-ocnych-tienov-120ks?address=http%3A%2F%2Fwww.kamka-nails.sk%2Fkkk%2Feshop%2F16-1-DEKORATIVNA-KOZMETIKA%2F63-2-120-kusove-palety-tienov%2F5%2F659-120ks-paleta-v-3
      Nie vsetky farby su uzasne pigmentovane,ale da sa...
      a mozno niekde inde zozenies aj za lepsiu cenu a kvalitnejsiu :o)

      Odstrániť

Moje milé komentáre