pondelok 29. októbra 2012

Maľovaná jeseň

Krásny chladný pondelkový večer prajem. Víkend nám prešiel ako voda a pekne sa nám zozimilo(aaaach ako nemám rada zimu...). Ak ste si aj vy nestihli poriadne užit jeseň,dá sa pripomenúť okrem našich ozdobných tekvičiek aj iným sposobom. Mám tým na mysli nejaký look s jemnými farbami jesene a jesenného lístia. V mojom ponímaní to vyzerá asi takto ->




***
















Tiež sa ti zdá,že jeseň nejak prirýchlo ,,ubzikla,, ? Nuž nezostáva nám nič iné,len čakať kým táto hnusná a škaredá zima nepominie...
Ešteže existujú Vianoce...





8 komentárov:

  1. suhlasim, jesen som si poriadne ani neužila a už sa objavil sneh..podla mna je nato ešte čas :) inak pekne ličenie, pekne si to vystihla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved toto. No co uz. Uz nam asi treba nakupit len teple cizmy a vetrovky.

      Odstrániť
  2. jeseň podľa mňa nebola :D len leto, babie leto a zima :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow uzasne, ta fialova je uplne neuveritelna!

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne namalovane ocka :o)
    farby su bozske :D

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre