nedeľa 21. októbra 2012

Prehliadkovy mejkap

Minuly tyzden mi zvoni mobil. Volala mi moja dobra kamaratka a pytala sa,ci s nou nepojdem v sobotu vecer na modnu prehliadku. Preco nie... Popravde-nevedela som co mam od toho ocakavat,ale kedze ja niesom typ,ktory nechava vsetko na nahodu,patricne som sa pripravila. Mozno az prilis...Usudzujuc z pozorovania ostatnych hosti... Nevadi...Co ma vsak najviac stvalo-vzdy si nechavam vsetko na poslednu chvilu a potom nestiham. To v preklade znamena,ze som si zabudla doma fotak-takze vam sem nezavesim ziadne fotky z prehliadky. Iba pripomeniem,ze sa tam predstavovali dva butiky s modnym oblecenim,ktore celkom stali za pohlad. Mozno sa v najblizsej dobe do tych odchodov aj vyberiem co-to pokukat.
Co som vsak stihla odfotit,bol aspon moj look,konkretne vlasy a mejkap[made by me],postavu a oblecenie si nerada fotim lebo som tucna a hanbim sa. Fotky su pre mna nie vo velmi mojej oblubenej kvalite-neznasam fotit mejkap pri umelom svetle. Ale nevadi. Tu je vysledok->

Mejkap


***


Pri liceni som pouzila paletku ocnych tienov Storm a umele mihalnice Natural od e.l.f.u
***

Vlasy




Bola si sucastou modnej prehliadky aj ty?
Pekny zvysok nedele




11 komentárov:

  1. úplne najúžasnejší make-up aj hair ;)) love iiiiit

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neverím, že si tučná.. máš takú "chudú" tvár! raz som na prehliadke bola, predvádzali sa ale šperky, pozvala ma kamarátka-modelka, vyfintila som sa a ako vravíš, až príliš. ostatné dámy boli celkom ležérne oblečené, akoby si pracovné oblečenie len doplnili o high-heelsy a rozopli vlasy. no čo už

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninuska-naozaj som.Pri vyske 163cm nosim KV 40,mam na bruchu slaninku a z nohavic mi trcia speciky :P. A prehliadka sperkov-no to muselo byt super.To by ma bavilo este viac ako saty.
      Ja sa stale pytam-preco slovenky o seba tak malo dbaju,ked idu do spolocnosti...

      Odstrániť
  3. Myslím, že si sa pripravila fakt super, chyba ostatných, že to odflákli :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny, krásny, krááásny look...!!! Škoda, že na toto líčenie nie je natočené aj video, to by som určite chcela vyskúšať... Aj vlááásky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mi poradis dobry program na upravu videi,tak ho natocim :P lebo pri mojom poslednom stahovani programu som musela dat preinstalovat windovs :D

      Odstrániť
  5. Naozaj krasne licenie :) A presne ako vravis, ze sa slovenky nie velmi staraju o to ako vyzeraju, ked idu do spolocnosti. Tiez sa rada vyfintim a potom si pridem ako cierna ovca :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a verim ze uroven zien sa bude len a len zvysovat :)

      Odstrániť
  6. Neskutočne krásny učes aj líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre