sobota 13. októbra 2012

Neutral look

Ahojte,
Aj ja v poslednej dobe patrim k blogerkam,ktore jednoducho nestihaju. Licenia mam sice nafotene,no k naslednej uprave a uverejnovaniu prispevkov mi ani na konci dna nezostava cas.Preto to dnes chcem napravit. Prinasam licenie aj s fotopostupom-vytvorene s paletkou neutralnych tienov MUA,ktoru som predstavovala v predoslych prispevkoch.



***

MUA paletka




Finalne licenie

P.S. Baby-poradte. Jedna kocka co u mna vyhrala v giveaway sa mi neozyva. Mam vyzrebovat dalsiu,al.este pockam...
Krasny vecer







6 komentárov:

  1. Tak líčení se ti vážně povedlo!
    Chtěla bych se zeptat, jak jsi v posledním kroku upravila to obočí. Děkuji za odpověď :).
    PS. Počkala bych asi jeden den a pak bych losovala nového výherce :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne za nazor,a ak sa mi teda do pondelka neozve,dam sancu inej dievcine. A k obociu-upravujem si ho hnedou ceruzkou na obocie od essence,ona ma na vrchnaciku taku keficku[tou si potom obocie precesem]+ hnedym tienom vo farbe vlasov.

      Odstrániť
  2. Mila Ninka,linky pouzivam od essence.Su vynikajuce

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné líčenie.. bodaj by osm si aj ja vedela urobiť také linky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Dakujem. A neboj-moj recept na vsetko co nejde->skusat skusat az kym to nebude podla teba.

      Odstrániť

Moje milé komentáre