piatok 26. októbra 2012

Halloween-Masquerade Mask

Krasny piatok vsetkym.Dnes mi opat vyslo viac volneho casu.Tak som sa ho snazila nejak uzitocne vyuzit. Samozrejme licenim. No a k comu inemu ako k halloweenu-kedze taketo kreativne malovacky v inom obdobi[okrem karnevalu] velmi nevyuzijem.Sice netusim ci tento styl spada do kategorie Halloween,kedze nieje strasidelny. Mne sa vsak celkom paci a ak sa nahodou chystate na nejaku tu Hparty a neviete aku masku vymysliet,mozno vam bude inspiraciou prave tato-doslova  moja  maska.Chce to len trosku fantazie,mastny podklad,ocne tiene,flitre,lepidlo a nejake tie trblietky. No a tu je moja finalna praca



***


***


***



Prijemny vikend a nezabudnite-zo soboty  na nedelu spime o hodku dlhsie



7 komentárov:

  1. woow! sranda to by som si na párty urobila ale nepodarilo by sa ://

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neverim ti-urcite by si to zvladla,vobec to nieje tazke.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je huste. ty mas skratka talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti. Ale vazne to nieje nic zlozite,po nazornej ukazke by to zvladla kazda. Ono sa to len zda narocne...

      Odstrániť
  4. vau :D na to by som asi nemala nervy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné! Nad takým niečím som aj ja uvažovala, len je to asi prplačka...

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre