utorok 6. novembra 2012

Produkty z Ladyboxu 11/2012

Včera som vám Moje Milé, tak vo všeobecnosti predstavila novembrový Ladybox.
Dnes som sa rozhodla bližšie predstaviť čo sa v ňom ukrývalo.
Videla som u viacerých blogeriek(prevažne sloveniek),že tiež mali možnosť túto novembrovú sadu vyskúšať,čo ma veľmi potešilo.
Teraz ale prejdem k samotným výrobkom,produktom-ako len chcete :)
Rozhodla som sa dnešné ránko začať s produktami z Ladyboxu.Ten si mimochodom možete objednať na stránke  http://www.ladybox.cz/

1.Iswari Macaccino Bio-Kakaový energetický nápoj.
Pozerala som aj ich net stránku  http://www.iswari.cz/ -no a je si z čoho vyberať...
Išla som na to postupne. Keďže ráno je asi každý človek hladný a potrebuje správne a výživne naštartovať svoj organizmus,je dobré siahnuť po nutrične vyvážených raňajkách. Tie vám zabezpečí tento výdatný kakaový prášok. Má príjemnú chuť a ja čo sa týka Bio a zdravých potravín proste možem.U mňa toto zabodovalo. Škoda len že balenie bolo na 1 použitie :(


Moje dnešné Bio kakavko,pripravené so sójovým mliekom-mňamka

***

2.Pure Fiji šampón z kokosového mlieka.
Ich stránku som našla aj v na SK  http://www.pf-kozmetika.sk/
Po dobrých raňajkách padne dobre taká sprcha. Ja ju začínam umytím vlasov.Tie moje v poslednom čase neznesú akýkoľvek šampón.Preto prišiel na odskúšanie práve tento.Mám dosť silno sa mastiace vlasy a v poslednej dobe som natrafila na šampóny,ktoré mi tú mastnotu vobec nezmyli.Keď som čítala na tomto šampóniku,že obsahuje olej(kokosový)-veľkú nádej som mu nedávala. No-moje obavy sa bohužiaľ naplnili.Po umytí zostali moje vlasy mastné a také,také...ako to napísať-také ťažké,neforemné.
Takže toto si u mňa nešplhlo. Možno vy budete výnimka :) Dajte mi potom vedieť.


***

3.NIP+FAB Telové maslo Mango Smoothie.
Net stránka  http://nipfab.cz/
Vačšina z nás má taký zvyk,že po osprchovaní sa natrie super voňavým hydratačným krémikom. Tento spĺňa úplne všetko čo som pred chvíľou spomenula. Ráno som sa ním natrela a ešte teraz voniam. No super!

Toto je on.Krásne mangovo vonia a bol k nemu pribalený aj taký mini katalóg aj s inými výrobkami,ktoré majú v ponuke.

Má hustejšiu krémovú konzistenciu a skvele sa rozotiera... á ...nádherne voniaaaaaa

***

4.Yves Rocher Telové mlieko-Fruit de Noel
Ich stránka  na SK  http://www.yves-rocher.sk/
Musím sa priznať že aby som otestovala obe mlieka v jeden deň,pol tela som si natrela jedným a pol týmto telovým mliekom. Toto telové mlieko patrí roztierateľnosťou k tým štandartným.Je ľahučké,celkom rýchlo sa vstrebáva a tak zvláštne vonia.Tak trošku umelo. Ale inak je fajnové :)

Páči sa mi jeho veľké balenie

...ehm->netreba si ho dať tak veľa...

***

5.Reniu maslo na tvár a telo
Neviem prečo,ale k ich sránke som sa nedopátrala.Asi neviem hľadať...
Vyskúšať tento malý zázrak mi zostávalo už len na tvári :D  Je hutnejšie a má takú gélovú konzistenciu.Trošku ťažšie sa mi preto prstom naberalo. Ale tá pleť po natrení...jemnučká,hladká a voňavá.
Pre mňa je to naozaj taký zázrak.

Na fotke vyzerá veľký,no v skutočnosti je majinký :P

On na mojej tvári :D

***

6.Fleur de Santé Lícenka a Saténová toaletná taštička
Tieto dve vecičky mne ako žene veľmi ulahodili. Lícenky mám len dve a taštičiek nieje nikdy dosť.
O lícenke-je úžasná,má krásny obal so zrkadielkom a ešte aj malým milým štetčekom. Farba mi tiež sadla,je taká neutrálna.

pred a po nanesení

***

7.Yves Rocher riasenka pre krásne riasy.
Milé prekvapenie.Vobec som nečakala,že niečo extra dokáže. Má pekný obal,je v hnedej farbe,skvelá kefka,na denné líčenie úplne super.


výsledok

Toto je z mojich postrehov všetko,verím že ste si prečítali všetko a nabudí vás to k následnej kúpe-či už Ladyboxu,alebo niektorého samotného výrobku.
Majte ešte krásny deň.
PaPa




6 komentárov:

  1. To maslo ma tiež nadchlo, natrela som si s ním ruky a neustále som musela k nim privoniavať, aaaach!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslim, ze sa LB celkom podaril:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si tiež myslím,no bolo tam dosť krémov na telo,mohli šupnúť viac z dekoratívky.

      Odstrániť
  3. mangové od nip+fab je best tohto LB!

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre