streda 28. novembra 2012

Moja každodenná starostlivosť o pleť

Žijeme v 21.storočí. Priznám sa,že niekedy mi už lezie na nervy počúvať moje tety,babky,mamu ako im stačilo si denne umyť tvár čistou vodou a pleť mali krásnu...
Odvtedy sa mnoho zmenilo a doba priniesla nekvalitné potraviny,znečistené ovzdušie,zlú stravu...
Toto všetko a ešte omnoho viac vplýva aj na kvalitu našej pleti. Treba sa však o ňu tak prehnane starať a dávať na ňu ešte viac tej zatracovanej chémie?
Moje postrehy a skúsenosti si hneď prečítate :o) Najskor si však treba určiť správny typ pleti a následne si vybrať vhodné prípravky,ktoré vám ku krásnej a sviežej pleti dopomožu.
Ja od pubery trpím zvýšenou tvorbou tých hnusob aknóznych. A poriadne som sa ich nezbavila do dnes :( .
Keďže moj typ pleti je zmiešaný až skoro mastný,potreba čistenia ráno aj večer je naozaj nutná. Inak sa póry zanesú a vznikáááá áuuu-áno to hnusné akné!
Chcela by som vám predstaviť v čom spočíva moje čistenie a z akých produktov sa skladá.

Moja čistiaca sada



1.krok- Čistiaci gél na zmiešanú až mastnú pleť

Vždy začínam touto skvelou vecičkou. Aj pri odličovaní vášho celodenného mejkapu vraj stačí odlíčiť odličovačom len oči a o ostatné sa má postarať čistiaci gél.Treba ho však používať ako krok č.1 i keď práve nalíčené nieste.


2.krok- Pleťová voda(tonikum) 

Slúži na dočistenie pleti a uzatvorenie pórov. Presvedčte sa samé,koľko nečistoty ešte zostalo na vašej tvári...


3.krok- Denný/Nočný krém,gél na zmiešanú až mastnú pleť

V podstate vám stačí(podľa mňa) aj jeden produkt,ale ja som mala v sade oba,tak ich používam. Tento ľahký krém je super,rýchlo sa vstrebe a nezanecháva mastný pocit,čo by u krémov na moj typ pleti bolo veľké FóPá.

Nočný gél


4.krok- Krém na okolie očí

Možno sa mnohé pýtate-ale veď načo,keď používam pleťový a ten si rozotriem aj do okolia očí. 
STOP!
Na tieto partie sa majú používať krémy na to určené. Inak sa nečudujte,ak budete mať opuchy či tmavé kruhy pod očami. Koža okolo oka je jemná záležitosť a preto si vyžaduje trošku inú starostlivosť v podobe ľahkého krémika s označením Očný krém :) 
Vaše oči sa vám poďakujú.

Správne nanesenie očného krému. Použite techniku ,,vklepania,, nie rozotierania.


5.Doplnková starostlivosť-pleťová maska,peeling

Táto vecička zahŕňa obe v jednej. Keď chcete,prípravok len nanesiete na tvár,necháte posobiť ->vtedy je z neho maska. Ak však pridáte trošku vody a začnete krúžiť po tvári->plní úlohu peelingu. Možu zato drobné zrniečka,ktoré prípravok obsahuje.

Upozorňujem však,že peeling nieje vhodný na aknóznu pleť! V žiadnom prípade!
Akné by ste si len rozniesli na ďalšie miesta na tvári. Ja peeling tiež používam len keď mám pleť OK.

***

Už vás tu nechcem nudiť,možno toto všetko ovládate,možno nie.Snažila som sa to laicky napísať,lebo ja neznášam keď sa píše niečo čomu sama nerozumiem.
Budem rada ak mi napíšete ako vyzerá vaša starostlivosť o pleť.
Krásny dník

Jana


6 komentárov:

  1. takto nejako to robím aj ja ;)
    mne babka ani mamka nikdy nepovedali že si stačí pleť umývať vodou- fakt ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to ma teší :) asi len u nás sú také zaostalejšie tie staršie generácie :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podla mna je super ze si to takto napisala, vela bab starsne odflakava starostlivost o plet. Ja osobne som rovnako precizna ako ty a verim, ze sa mi moja plet za to v buducnosti odvdaci!
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ako mi moj drahý hovorieva-doležité nieje na seba chniapať len šminky,ale v prvom rade sa o telo poriadne starať.Líčenie je už potom len taký doplnok. A rozmýšľaš naozaj dobre,pleť si všetko pamatá...
      Ďakujem za pozvanie idem kuk ;o)

      Odstrániť
  4. Wow, vypadá to super, tuhle značku neznám!:) Pěkný článek a díky za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no ta znacka nieje na SK asi znama,je dostat len cez net.Ja som o znacke schvalne nepisala,lebo neviem ci by to niekoho zaujimalo. Chcela som hlavne podciarknut tu starostlivost.

      Odstrániť

Moje milé komentáre