pondelok 5. novembra 2012

Malá ochutnávka Ladyboxu 11/2012

I keď ma dnešný deň vďaka počasiu veľmi nenadchol,spríjemnil mi ho aspoň Pán poštár. Vo dverách mi podal šikovnú krabičku(tušila som už o čo ide),podísala som a utekala rozbaľovať. Samozrejme som to s našením a elánom postupne pre vás aj pofotila a dnes vám prinášam pár fotiek týkajúce sa rozbaľovania.

Krabica Ladyboxu chvíľku po doručení... 



...slávnostné otváranie :D


...veľké čierne potešenie previayzané ružovou mašličkou-také chutné :P



...nedočkavé otváranie,keby viete ako som slintala :D



Ladybox krátko po otvorení <3


Produkty som si poprezerala,síce ešte nie všetky vyskúšala.
Zajtra vám ale predstavím čo sa v boxíku nachádza a či to stojí za povšimnutie.
Už teraz sa na to teším->verím že aj vy




Krásny zvyšok pondelku.
Ja som ten svoj zakončila týmto výborným pudinčekoms piškótkami.
PaPa



11 komentárov:

  1. hej aj mne dnes môj došiel ;) paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no tak super,teším sa na tvoj článok ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si ho neobjednala a ľutujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :( neviem síce čo poriadne bolo v minulom.ale tento sa vydaril. A nedá sa nijak doobjednať? Ja koľkokrát čítam,že pár kusov zostalo...

      Odstrániť
  4. Mne tiež včera prišiel a bola som nadšena:) Fakt som spokojna, pomaly pripravim članoček tešim sa na tvoj !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj mne prišiel včera, ale dnes som si bola poň na pošte... Je to vzrušujúce otvárať, ako na vianoce! Aj keď sa priznám, že som vedela čo v ňom je... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada ze sa paci :) rada si precitam vsetky recenzie o ladyboxoch :) a moj oblubeny a stale skusany je masielko.

      Odstrániť
  7. Možem sa opýtať kde sa da takýto LADYBOX objednat ? :)

    http://thepabbles.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mila Bunny LadyBox je dostat na ich oficialnej net stranke http://www.ladybox.cz/

      Odstrániť

Moje milé komentáre