pondelok 21. januára 2013

DIY- alebo -vyšperkuj si čiapku

Ak aj tebe občas príde chuť urobiť niečo kreatívne,zaobstaraj si pár pomocok,rozcvič prsty a vyzbroj sa troškou trpezlivosti :) . No a Let´s GO!
Budeš potrebovať:
->Flitre
->Koráliky
->Ihlu a niť
->Nožnice
->Čiapku
->Špitku kreativity




Postup:

1.Pripravíme si ihlu a niť a fliter /1ks/. Vezmeme čiapku,vyberieme vhodné miesto a ihlu s niťou prevlečieme cez miestečko,kde ozdobu chceme našiť.Cez ihlu prevlečieme flitrík.


2.Ďalej vezmeme korálik a tiež ho prevlečieme cez ihlu /pozor,aby nám korálik prešiel cez ihlu/.


3.Ihlu prevlečieme cez flitík smerom nadol a jemne niť stiahneme.


4.Čiapku na mieste,kde sme ozdobu prišili otočíme z druhej strany,urobíme uzík a odstrihneme nitky.


Á voilá



Čačaná čiapka je na svete.
Týmto sposobom je možné ozdobiť si nielen čiapku,ale i rukavice,golierik,sveter,čelenku.
Všetko záleží len na vašej fantázii.
A tej sa predsa medze nekladú.
Keep smile.

LiJa








12 komentárov:

  1. trpezlivosť by ma prešla pri 10. navliekaní :D ale je to pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to veľmi pekné a potrebné nato je hlavne trpezlivosť :D
    P.S.: je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. celkom pekné ale ja by som na to nemala trpezlivosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale baby! co mi to tu pisete... :D a pri com ste teda trpezlive?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. :) Sem-tam niečo vyrobené mnou sa mi ráta :) a viac si to vážim,ako keď si to kúpim

      Odstrániť
  6. super napad,trpezlivost by aj bola ale nejak casu nazvys by bodlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem-a áno,času nikdy nieje dosť.A čím som staršia,tým mi rýchlejšie beží... :(

      Odstrániť
  7. a hned je krajsia :)
    Inak ak mas rada Baleu mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem a bola som kuk. Ja celkovo chodim na tvoj blog veľmi rada :)

      Odstrániť
  8. sikovnica :) suprove :)

    independent fashion blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre