štvrtok 10. januára 2013

Denný mejkap

Haló Haló! Zdravim vsetky moje čitateľky a veľmi ma mrzí že sa ozývam po dlhšom čase. Vybavujem si nejaké veci.Možno neskor vám napíšem akej... :) A potom som ešte intenzívne prežívala vianočný čas a všetko čo k tomu patrí-pečenie,výzdoba,upratovanie... no dnes som tu opať s líčením. Nieje vobec náročné a nechcela som ho prekombinovávať,aby ho zvládla každá.


                                                  1.Naneste podklad pod očné tiene






                    2.Použite krémovú ceruzku od NYXu,táto moja je v striebornej-šedej farbe. Vymaľujte     pohyblivé viečko a prstom rozotrite dostratena.





3.Na krémový podklad  aplikujeme šedý tieň. 




Opať naneste len na pohyblivé viečko.





4.Vyberieme si ďalší odtieň a vytieňujeme ním nadočnicový oblúk.




Pekne dostratena.Kľudne až po obočie.




5.Vyberieme si farbu,ktorou líčenie trochu zvýrazníme, ozvláštnime. Namiesto tejto možte použiť čiernu,fialovú,zelenú...




A rozotierame do plynulého prechodu medzi farbami.




6.Nasleduje tzv.highlight








7.I keď to tak nevyzerá,táto ceruzka je fialovej farby :P



Požite ju na orámovanie oka.Takto.Potom prstom jemne rozotrite.



8.Tento bod možete-nemusíte použiť. Ja som ešte ceruzku zafixovala tieňom v rovnakej farbe.Lepsie tak celá linka vydrží.






9.Tekutá linka je u mňa skoro pri každom líčení,podčiarkne oko a kežde mám oči bližšie k sebe,pomože mi ich opticky oddialiť.Treba ju však vedieť správne naniesť.





10.Všetko zakončíme nanesením riasenky. Ešte predtým používam klieštiky na vytočenie mihalníc,no nieje to pravidlo.


Naneste dve vrstvy a mejkap je hotový.


Na záver vá pripájam fotky z mojich vianoc,ktoré sú už fuč :(





Krásny deň




7 komentárov:

  1. ja by som možno zvolila inú farbu na spodnú linku, ale je to aj takto pekné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) dakujem za nazor a fantazii sa skutocne medze nekladu. ak niekedy skusis licenie s linkou v inom prevedeni,velmi rada si ho pozriem ;o)

      Odstrániť
  2. veľmi milý a krásny make-up tá linka ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kombinácia farieb no hornom viečku je dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi pekne ličenie, len sa mi tam nehodi ta farba na dolnej linke, inak kráásne !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super fotopostup, pekne zdokumentované, ešte aj štetce vidíme aké si používala:)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre