piatok 12. apríla 2013

refan

Ahojček. Dnes sa chcem s vami podeliť o celkom zaujímavú informáciu.Hlavne ak ste milovníčkami parfémou (ja som totálnou). Tento týždeň som zablúdila do jednej známej parfumérie (fann) že idem kuk-ešte som v žiadnej totiž nebola. Toľko voňaviek! A s ktorou sa s toľkých testerov navoňať? Ja znesiem svojim čuchom nanajvýš dve vône(potom sa mi už všetky miešajú) a preto bolo pre mňa ťažké z toho množstva testerov si vybrať. Prvú som si teda vybrala CHloé CHloé.


 Druhú mi odporučila predavačka a bola to Versace Yellow Diamond. Ja mám rada výraznejšie a ťažšie vône,no nepohrdnem ani inými-pokiaľ mi samozrejme sadnú. Ale späť k vôňam. Versace ma neupútala,bola pre mňa veľmi svieža(?),no Chloé zabodovala.Až tak,že som bola rozhodnutá kúpiť si ju. No tá cena...  Parfumovaná voda 30ml bola za 52,50€ a 50ml za 73,50€. Ufff! Odišla som odtiaľ sklamaná dúfajúc že mi aspoň nevyprchá z blúzky ktorú som si ňou riadne navoňala aby som ju mohla ,,fetovať,,  :D. Cestou domov ma však napadlo,že ju skúsim vygoogliť za nejakú lepšiu cenu. CCC! Ako prvú stránku mi vyhodilo niečo,čo ma veľmi zaujalo...parfémy za skvelé ceny... od známych značiek... No neváhala som a začala hľadat. Chloe Chloe,kde len si. Mali ju.Hm. Lenže čo je toto vlastne za firmu? Sú tie parfémy nozaj parfémy a nie len voňavá 5 minútová voda? A vonia tá moja vysnívaná naozaj ako originál? Celú stránku som začala dopodrobna študovať. Ak máte záujem  http://www.refan.sk/  dočítate sa tam všetko potrebné. Vyrábajú dámske i pánske parfémy,sprcháče,telové mlieka,vody po holení.Možno sa pousmejete nad názvami vôní,no pochopiteľne ich nesmú mať originálne.Nič to však nemení na vôni. Ako prvé odporúčam prečítať si sekciu O NÁS-je tam popis ich spoločnosti a pôsobenie na trhu.
Ďalšou zaujímavosťou je PORADŇA,kde sa dozviete veľa zaujímavostí o parfémoch.
Čo sa mi u nich veľmi páči,je možnosť zaslania vzoriek vôní 3ks podľa vlastného výberu 2,50€ aj s poštovným alebo 5ks za 3€.
A teraz moje postrehy a foto
Po objednaní zo stránky vám príde na mobil potvrdzujúca správa. Tú zadáte do kolonky ktorá vám po zaslaní objednávky vyskočí. Potvrdíte a čakáte zasielku. Ak ju stihnete odoslať do 12.00,príde na ďalší prac.deň. Kuriér vopred volá-za mňa veľké +. Pri objednávke pod 30€ platíte 4€ za dovoz. Odporúčam zložiť sa s kamarátkou,maminou... Cena môjho parfému bola 12€ za 50ml. Dobrá cena oproti originálu,nie? Vôňa je intenzívna a vydrží naozaj veľmi dlho. Nieje to žiaden šuvix!

Poctivo zabalené v bublinkovej obálke...

...a v riadnej vrstve nejakej fólie+papier s názvami voňaviek






Takže vám už nezostáva nič iné,len objednať si tú svoju a donekonečna sa ňou voňať!
Ako jáááááááá
Majte krásny deň












7 komentárov:

  1. zaujímavý článok, viem že i v metre majú nejaký parfum asi od bi-es ktorý sa podobá na chloe....:)

    pozývam ťa ku mne na GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, takže hovoríš že pomerne dlho vydrží?? ... Ja by som strašne chcela Bright Crystal od Versace .. ale aby som dala 32.90€/ 90ml.. wtf??.. :D.
    čo u refan je za 12éčok... Vyskúšam ju kúpiť, hádám mi na mojom tele vydrží :((..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Kedze je to pafumova voda,vydrzi naozaj dlho... Uz som objednavala aj drahemu

      Odstrániť
    3. :)) ďakujemm... idem si objednať, a aj tie vzorky :)) ... a ak sa smeim opýtať nemala si svetlo hnedé vlasy??.. keď teraz máš blond...

      A to sa doma farbíš? :)Lebo ak áno, tak dobré to máš, pekné sú :))

      Odstrániť
  3. :) ano mala som hnede a farbim si sama doma. Kedze som vl.stylistka a venujem sa aj vizazi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A vedela by si mi prosím poradiť?.. n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre