streda 27. marca 2013

Testovanie->2x lak

Holá holá! Pripravila som pre vás,moje milé čitateľky recenzie lakov na nechty. Kúpila som ich tento týždeň a keďže zrovna tieto ktoré prinášam ja,veľmi na blogoch nevídať(teda aspoň v mojom prípade)-rozhodla som sa ich zhodnotiť ja. Tak sa im poďme pozrieť na zúbky :)
1. Lak na nechty Gabriella Salvete - Enamel with Hardener                                       

Cena 2,79€ za 11ml                      
Odtieň  133

Už dávno poškuľujem po tejto talianskej značke a toto je prvý produkt od nich. Táto farba ma z lakov zaujala najviac i keď majú tam rôzne farby,ja som sa rozhodla pre túto. Je to akási zmes drobulinkých trblietok s tónmi ciklaménovej a zlatej farby. No upozorňujem že zlaté odtiene po nanesení na nechty úplne zanikli. Ťažko sa to fotí a aj vysvetľuje :/
Štetček je fajn,rýchlo,pohodlne a celkom presne sa farba nanáša.Problém nastal až pri nanesení...
Je potreba farbu aspoň 3x prelakovať. Inak hrozí nerovnomerné nanesenie a škaredý vzhľad presvitajúcej farby. Schnutie-prvá vrstva rýchlo,tie ďalšie pomaly.
Ak mám pravdu napísať,čakala som od tohto laku trošku viac.Možno je to len tým odtieňom.Takéto trblietkavé farby sú celkovo slabšie  a treba veľa vrstiev aby vyzerali pekne.Neviem.
Výdrž neotestovaná (ale pri mojich nechtoch mu dávam 1-2dni)
Hodnotenie  5/10 b







2. Lak na nechty Sally Hansen - Xtreme wear  

Cena 4,19€ za 11,8 ml
Odtieň 81 Bamboo Shoot
Takže: Ak túžite po niečom kvalitnejšom,siahnite určite po tejto značke. Aj pri tomto stojane som dumala,ktorý odtieň bude pre mňa ten pravý. A keďže nieje najlacnejší,toto kritérium bolo najdôležitejšie. Chcem ho totiž naplno využiť a riadne vylakovať :)
Siahla som teda po tejto veľmi príjemnej púdrovej ružovej. A naozaj neľutujem! Farba je krásna a nemusíte sa báť že sa vám k niečomu nebude hodiť. Možno ju nakombinovať i s klasickou francúzskou manikúrou s bielymi končekmi. Štetček je fajn,farba sa ním dobre nanáša.
Kryje veľmi dobre už v dvoch vrstvách,ja som však na fotenie dala tri. Schne tak priemerne.Hlavne-čím viac vrstiev-tým dlhšie. No to,čím je tento lak naozaj iný od ostatných čo mám,je jeho výdrž. SKVELÁ !  Mne-čo nevydrží lak ani jeden deň,tento bez odlupovania celé dva dni! Aj to som ho potom odlakovala bez známok opotrebenia. Už ma na nechtoch proste nebavil. Ale už ho mám znovu na nechtoch. Je proste úžasný.
Hodnotenie 9/10 b





Dúfam že sa vám recenzia páčila a inšpirovala som vás ku kúpe niektorého z nich.
Ak ho teda už náhodou nemáte.
Či?





8 komentárov:

  1. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    ten druhá lak je krásny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůů, mně se líbí oba, mé nehty je nutně potřebují :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne laky a som rada za takéto články, perfektný nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre