pondelok 25. marca 2013

?jarný? look

Ahojček,prinášam líčenie na ktoré som pôvodne chcela urobiť video,no nakoniec som si povedala že to len nafotím.Už dávno som sem nič také nedala,tak dnes to chcem napraviť. Tóny som ladila do žltej a zelenej,čož ja považujem za jarné farby a rozhodla som sa ich takto preniesť do môjho looku.
Voilá



***

Už som sa zmierila s tým,že foťákom(mojím) snáď nikdy nezachytím farby a detaily tak ako vyzerajú skutočne. To je proste foťák.Ale vážne ma naštvalo,ako mi zvečnil tu trblietavú zelenú linku!!! V reály vyzerala tak nádherne... :(((


***



***



***


Cmuuuuuuk <3










6 komentárov:

  1. nenormalne uzasne!, mas krasne tmavohnede oci, ktore znesu akukolvek farbu...parada, len tak dalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem velmi moc,vzdy sa mi moja farba oci nepacila,chcela som mat modre(puberta). No dnes to uz neriesim a v pripade potreby to vyriesim kont.čočkami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. beautiful make up ;)new followers :)

    dedynina.blogspot.it

    kiss dedyna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne licenie,sice na mna je dost vyrazne, ale viem si to predstavit aj v inej farbe. velmi pekne si sa vyhrala, klobucik dole :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre