piatok 8. marca 2013

Bodkujeme I.

Krásny večer žienky. Konečne som sa dokopala k nejakým činom. K činom,ktoré majú aj svoje výsledky.Pred nedávnom som tu predstavovala moje nové bodkovače s prísľubom,že čoskoro s nimi niečo vytvorím.Tak sa aj stalo. Nemám ani ideálne nechty aké by som chcela a ani ideálne zručnosti s týmito perami aké by som chcela. No vytrénujem sa-SĽUBUJEM!

Použitý materiál+dekoračné kamienky,ktoré som zabudla dohodiť na fotenie



Chcela som sa trošku pohrať a vyšiel z toho každý necht iný :P


Páči sa aj vám táto fialkovo-biela kombinácia?

Ak mám zhrnúť a zhodnotiť prácu s bodkovačmi,tak manipulácia s nimi je pomerne jednoduchá a čistá. Ja som si ale pred samotnou aplikáciou pozrela pár videí ako na to a pustila som sa do toho.
Nieje to až také najhoršie,čo poviete?

P.S.Všetkým ženám(hlavne tým slovenským-tie si to ozaj zalsúžia)prajem všetko najlepšie a najkrajšie a dúfam že na vás tí vaši chlapi nezabudli...




10 komentárov:

  1. to je úplne tak nádherné! :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej,to je pekné:) aké cukríkové jemné:)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kombinacia farieb u mna urcite vyhrava,je to velmi mile :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak touto farebnosťou určite zaboduješ :) každý si ju všimol a zožala úspech!

      Odstrániť
  4. uz si musim aj ja kupit ten bodkovac :)

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek produktov Macadamia Hair tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne!!!sestra sa s tym bodkovacom vie velmi pekne vyhrat :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre