streda 6. februára 2013

NEW in

Ahojky.
Poslednú dobu sa snažím na dekoratívke veľmi šetriť. I keď výrobcovia vymýšľajú a lákajú na nové a nové výrobky /jasnačka že hlavne s cieľom zarobiť/je ťažké im častokrát odolať. A ešte keď sa k tomu pridá aj rozumná cena... Neviem ako vy,ale ja normálne zakaždým,keď by som do tej drogérie vstúpila aj 5x za deň,mám čo nakupovať. Teraz som si však dala záväzok,že si kúpim len to naozaj nutné,čo vypotrebujem,čo často používam. Tieto,,prkotinky,, som si samozrejme nekupovala naraz,nazbierali sa mi asi za 3 mesiace. No podľa mňa je toho aj tak celkom slušne. Ach my ženy... Ale mne sa práve toto na tej ženskosti páči :P  Veď  čo iné by nám robilo väčšiu radosť ako šminky? A ešte keď nám častokrát dopomôžu aj skvele vyzerať...



***



V najbližšej dobe by som chcela napísať aj recenzie na výrobky,keďže ich mám už skoro všetky odskúšané.
Len chcem pripomenúť,že linkou Catrice sa maľujem v novom Valentínskom videu,ktoré môžete uvidieť už zajtra. Krásny zbytok dňa
LiJa


11 komentárov:

  1. Mohla by si potom spraviť recenziu na podkladovú bázu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. k tomu nakupovaniu sa pripájam :) tiež som si dala záväzok - že už žiadne zbytočnosti! A mesiac už úspešne abstinujem :D no cítim v kostiach že pri toľkých nových kolekciiách kozmetiky, pri najbližšej návšteve drogérie neodolám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no podľa mňa toho vôbec nie je veľa..ja si takéto záväzky tiež dávam, ale mám pocit, že skoro nič nemôžem vypotrebovať úplne do dna...neviem, či všetkého používam tak málo alebo čo...a potom si musím hovoriť: Nepotrebuješ nový make up, tých 6 čo máš doma ti stačí:/...ale pri dobrých cenách a akciách neodolám ani keby čo bolo:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som s dekorativkou celkom triezva. vela mi toho netreba ku stastiu :) alle fanaticky viem pochopit :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. byt fanatik do kozmetiky a u teba asi skor do oblecenia je asi to iste :D pri oboch sa utracaju peniaze...

      Odstrániť
  5. ja som na tom podobne, ale uz som nasla taky vnutorny pokoj a kupujem len, co potrebujem:), tesim sa na recenzie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uz sa to snazim robit aj ja. Ale ten pocit ze vojdem do drogerky a nemoct si pozriet tie navietene stojany... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takový nákup by se mi také líbil :).

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre